Tinkerbell is het zusje van Unique Dancer ook van Gribaldifan ------->
Voor vergelijking zie: [HAW] De fotolevensloop van Unique Dancer (v.Gribaldi)

Tinkerbell is Gribaldifan's paard geweest, ze is daar geboren en tot haar 4e jaar verbleven. Sinds 16 Juni is ze van mij

Voor t hele verhaal en verslag:
[VvdD] Eindelijk, Ik ben ook op zoek naar een paard

[VvdD] Paard wezen kijken bij GribaldiFAN MET FOTOS!
[VvdD] Wow ze is goed!!!!

===============================================
Op 22 April 2000 zag Tinkerbell's Easter Saturday het levenslicht.
Helaas heb ik vanaf haar geboorte tot haar 3e jaar geen fotos, ik hoop deze nog een keertje te krijgen.
Dit is op 20 augustus 2003 ze was hier 3 jaar en net onder t zadel. Dit is nog bij Jeannette

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QAAAAFIRkgoRXw1noiHI8oW4aRGGqddqKqWGFiAS2PJTxYTeoBkS8sBG2g0U4X7EsPSqv0yg2Gzyw!QGP9hQ5iyKmn4Fa4RIAAAAAAAAAAA/t3(1).JPG?dc=4675500465054198952[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QAAAAFMRzwrzMTOcw5*4i9V6cNk5LwqjJMBO5OL4AvnjbT2sVyGQ7ph6CiIQMoUfMECd9Fmf4JbxOWMUpXblKg75n07keZ9yAAAAAAAAAAA/t4(1).JPG?dc=4675500465080121466[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QAAAAFYRhgu0hVMOpcAtr7F8r6erknlRTNjWySesxuSzFceSjsRDYjHZeHzMFmuld4uSVCiSxjDgcqEvFwzPgIi2u6FzrHzRAAAAAAAAAAA/t7(1).JPG?dc=4675500465096824117[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQAEA4IRKxdubd7aCGqvjaffFBIl!CtiFkvLXf1zDY3!gu4xAE2vcgIO7seDQn76!Lykh2DDHDsrW2q2gBazzCSn6nY*Y*rio1SSCrRLg2k/t12(1).JPG?dc=4675500465006895455[/img]
Dit is nog bij Jeannette met het longeren op 17 Mei 2004, op 4 jarige leeftijd

Op 23 Mei 2004 was het zover, ik ging kijken naar Tinkerbell bij Jeannette.
Wat een gaaf paard was dat

Het rijden bij Jeanette

Op 26 Mei 2004 heeft een vriendin van Jeannette haar nog een keer gereden in het gave donkergroene eskadron setje

Na wat geregel en de Klinische keuring was t dan zover. 16 Juni 2004 zou Jeannette haar komen brengen

Smiddags ben ik even met haar over het terrein weesten wandelen en savonds heb ik haar even gelongeerd en buiten over t terein aan de hand uitgstapt.
Op 18 Juni 2004, 2 dagen nadat ze gekomen is ben ik erop geklommen, het was allemaal nog erg wennen, zoals je ook wel kan zien.

Op 27 Juni 2004, waren me moeder en tante een keer mee wezen kijken. Het rijden gaat hier al wat beter maar is nog niet helemaal super

Op 27 Juli 2004 heeft Lisa wat fotos geknipt bij me les, ik had niet gepland fotos te maken vandaar dat t niet in setje is

T gaat al stukken beter hier maar nog niet zoals t moet.
Op t einde is ze ook voor de eerste keer in de waterbak geweest op de manege

Op 17 Augustus 2004 had ik een Les gewonnen bij Nicolette van Lierop via Internet. Ik werd hiervoor met de vrachtwagen opgehaald wat een hele ervaring was! Daarna heb ik daar een rondleiding gehad en daarna een uur les van Nicolette, ze liep daar super lekker en me houding is al 10x beter op die fotos

Op 11 Oktober 2004 heeft Lisa nogmaals een keer fotos gemaakt, je ziet hierop al duidelijk verbetering! niet meer zoveel op de voorhand en al wat beter van achteren.
Op 16 oktober 2004 heb ik de eerste Onderlinge wedstrijd met haar gestart, dit was haar 1e x tussen de witte hekjes, we hadden 153 punten, niet slecht voor de 1e x!
Ze was wat kijkerig en erg nieuwsgierig naar de planten

Inmiddels hebben we 3 Officieele wedstrijden gestart in de B en zijn we inmiddels B + 7!! Het gaat hard! Ben haar nu aan het voorbereiden op de L, wat al aardig begint te lukken! Ben daarom ook ontzettend trots op haar!! (voor punten etc zie me profiel)
Hoop dat jullie het leuk vonden

Zie zo'n groot verschil tussen de 1e foto en de laatste!!

Hoop binnekort weer wat fotos van haar te plaatsen! Moet weer even een fotograaf zoeken