Buiten ritten in Noord-Holland

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roofer

Buiten ritten in Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 13:55

Hallo allemaal!

Ik ben eigenlijk opzoek naar een "maatje" om buitenritten mee te maken. Mijn pony staat in Julianadorp en ik ga dus regelmatig naar het strand. Ik heb een trailer en ga ook wel eens naar Schoorl om daar door de bossen te rijden. Ik heb het Dijkgatbos ook nog op de planning staan.

Ik doe dit soort ritten eigenlijk altijd alleen. Het lijkt me gezellig om zo nu en dan eens met iemand samen te rijden. Lachen

Zoals ik al zei, ik heb een trailer, dus ik rijd zo overal heen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik heel veel doordeweeks rijd, overdag. In het weekend moet ik bijna altijd werken...... Scheve mond

Hoe lang de ritten zijn maakt mij niets uit. Mijn ritten varieëren van 1 uur tot soms 3 uur lang.

Ik hoop dat er iemand is die zin heeft om met mij buitenritten te maken.
Groetjes Priscilla

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 14:09

Hmpf ik zou wel willen, maar mijn knol wil nog niet in een trailer...Boos!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 14:13

Als je naar het dijkgatbos ga moet je maar een seintje geven. Daar ben ik ook erg vaak te vinden. Soms om een stapritje te maken, soms om fanatiek te trainen en soms om gewoon ff een rondje te crossen als ik daar zin in heb.
Sinds vorige week heb ik m'n E rijbewijs dus ben lekker van niemand meer afhankelijk Haha!.

Roofer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 15:00

Arabesk: Is er bij jou vandaag gelegenheid om ritten te maken? Dan zet ik mijn pony op de trailer en kom jou kant op? Lachen Ik rijd nu heel veel langs de weg waar het behoorlijk druk is, dus ik wil wel eens wat anders.

Dennis: Als ik naar Dijkgatbos ga (zal denk ik in de week voor kerst zijn) laat ik het je wel even weten. Gezellig! OK dan! Heb jij nog een voorkeur voor datum/dag?

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 15:46

als muh knollie in maart weer in schoorl staat kunnen we daar wel het bos in enzo? gino staat nu in sint pancras en daar is niet al te veel te rijden. je kan dan wel een lekkere lange rit maken naar het strand en daar dan wat eten en weer trg, das 5 uur. maar ik vind het ook best om ergens anders heen te gaan, heb alleen zelf geen trailer ofzow. wil zelf eignelijk ook wel graag naar dat dijkgatsbos, lijk me ontzettend gaaf........

ben maandag en vrijdags vrij, en weekend meestal te werk, verder kan ik alleen om dinsdag niet, want dan ben ik pas laat thuis

Roofer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 18:08

Jammer dat we moeten wachten tot in maart, maar het lijkt me een goed plan! Zeg als je vanaf Sint Pancras naar strand rijdt, moet je danniet veel langs drukke wegen of heb je daar een goeie route voor? Anders lijkt me dat ook wel leuk om een keertje te doen. Ben denk ik met een half uurtje in Sint Pancras. Idee?

Misschien kunnen we wel wat organiseren om met meer mensen een keer naar het Dijkgatbos te gaan, maar dat komt wel een andere keer. Da's leuker als het weer wat warmer wordt, in mei ofzo, dan kun je goed door de waterbak enzo! Erug leuk OK dan!

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 18:24

Hoi,
MIj lijkt het ookwel een keer leuk om mee te gaan en mijn pony staat in alkmaar, en kan ook doordeweeks, in het weekend werk ik ook Haha!

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 19:08

Roofer schreef:
Jammer dat we moeten wachten tot in maart, maar het lijkt me een goed plan! Zeg als je vanaf Sint Pancras naar strand rijdt, moet je danniet veel langs drukke wegen of heb je daar een goeie route voor? Anders lijkt me dat ook wel leuk om een keertje te doen. Ben denk ik met een half uurtje in Sint Pancras. Idee?

Misschien kunnen we wel wat organiseren om met meer mensen een keer naar het Dijkgatbos te gaan, maar dat komt wel een andere keer. Da's leuker als het weer wat warmer wordt, in mei ofzo, dan kun je goed door de waterbak enzo! Erug leuk OK dan!

nouw zeg t maar wanneer je wil dan....vrijdag en maandag kunnen wat mij betreft. we hoeven maar ongeveer een kwartier egt langs de weg, verder even het fietspad en dan gewoon al bergen in het bos

kan binnenkort wel want dan is het nog niet zo koud..ik hoor t wel wanneer......
is leuk als we met een grotere groep gaan..is wel zo gezellig Tong uitsteken Tong uitsteken

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 19:21

Roof is heel braaf toch Verward Haha!

Ik wil ook weleens het strand op met mijn Otje, maar ik durf niet zo goed zonder braaf paard. Heb wel een paar pogingen gedaan, maar ben nooit verder gekomen dan Mariëndal Bloos!
En Cheeka moet ook maar eens mee op pad

Dijjkgatsbos ben ik ook altijd wel voor in, maar dat is me nu te nat en blubberig...Die van mij kennen het bos van de SGW en worden me wat te heet voor de bodemgesteldheid in de winter, dat wordt pezen(en ijzers) trekken Clown

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 19:22

Roofer schreef:

Dennis: Als ik naar Dijkgatbos ga (zal denk ik in de week voor kerst zijn) laat ik het je wel even weten. Gezellig! OK dan! Heb jij nog een voorkeur voor datum/dag?

uhmzz als je t ff laat weten, ik wil dan ook wel erg graag mee. is weer eens wat anders...kijken of gino dat leuk vind..vas wel Tong uitsteken

moet dan alleen vervoer regelen ,aangezien onze trailer t begeven heeft Huilen

Roofer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 19:24

mizsz_g_en_a schreef:
nouw zeg t maar wanneer je wil dan....vrijdag en maandag kunnen wat mij betreft. we hoeven maar ongeveer een kwartier egt langs de weg, verder even het fietspad en dan gewoon al bergen in het bos

kan binnenkort wel want dan is het nog niet zo koud..ik hoor t wel wanneer......
is leuk als we met een grotere groep gaan..is wel zo gezellig Tong uitsteken Tong uitsteken

Nou, klinkt goed!

Eens even kijken..... Vrijdag a.s. kan ik niet en volgende week ben ik lekker een midweekje naar CenterParcs. Lachen Dus wat dacht je van maandag 20 december?

Als er dan nog meer mensen mee willen...... Meldt je maar!

Sorry, nee je kunt niet met mij meerijden in de trailer, ik heb slechts een 1-paards trailer, dus dat is wat krapjes..... Knipoog
Laatst bijgewerkt door Roofer op 06-12-04 19:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 19:30

is t dan een idee om dan naar t strand te gaan?? want heb net ff gevraagd naar een trailer maar dat is 30 euro per dag, en me vader moet me dan rijden, en die is dan niet vrij???

kunnen we wel in sint pancras verzamelen??? en dan lekker richting bergen enzoow...das wel gaaf

Roofer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 19:36

gomir schreef:
Roof is heel braaf toch Verward Haha!

Ik wil ook weleens het strand op met mijn Otje, maar ik durf niet zo goed zonder braaf paard. Heb wel een paar pogingen gedaan, maar ben nooit verder gekomen dan Mariëndal Bloos!
En Cheeka moet ook maar eens mee op pad

Ken je Roofer Verward Zal wel.... Ken ik jou? Moet ik me nu schamen??? Ik ben zo slecht in mensen/namen/gezichten onthouden...... Bloos

Maar ik ga regelmatig naar strand dus dat gaan we regelen! Roofer is echt een super pony om bij aan te sluiten met paarden die niet zo goed durven. Vooral paarden die water vrees hebben, want Roof is een echt zeepaardje! Ik ga zomers wel eens met 'm zwemmen.

Roofer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 19:38

mizsz_g_en_a schreef:
kunnen we wel in sint pancras verzamelen??? en dan lekker richting bergen enzoow...das wel gaaf

Dat bedoelde ik dus ook Haha!

Bij deze maandag 20 december van Sint Pancras (daar verzamelen) naar Bergen, lekker door de bossen rijden.

Dus voor jou geen probleem Knipoog En als er meer mensen meegaan, leuk!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 19:39

ik ben altijd van alles op de hoogte Knipoog Zo groot is Den helder nou ook weer niet Tong uitsteken
Denk dat je mij niet kent, misschien vaag van gezicht en van naam.

We gaat het een keer regelen, kom ik wel met de trailer naar een parkeerplaats toe ofzo, want langs de weg gaat niet goedkomen met Ot Bloos

Ik heb ook gezwommen met Ot hoor op crosstraining in Renswoude Schijnheilig

Van Sint-pancras naar Bergen dat durf ik niet aan met die mafketel Clown (en ik heb die week tentamen dus moet wsl ook nog even hard leren Bloos! )

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 19:43

Als ik het goed zie in je profiel sta je op de Kortevliet, dan kun je me ook wel oppikken, kom je langs mijn stallen Haha! (misschien dat Ot dan wel langs de weg durft )

Zwemfoto in je profiel is trouwens gaaf, nooit geweten dat je daar met je paard veilig te water kon

Roofer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 20:04

Ik sta al een hele poos niet meer op de korte vliet ben via zwarte weg (manege Noot) naar Scheidingsvliet verhuisd

Tsja, in het Quelderduyn is er een "vijver" waaar je in kunt, vlak bij die skatebaan....

Roof vind het erg leuk, nou ja, foto spreekt voor zich.....

Waar staan jouw paardjes dan.....

Ik ben vorrige week nog de hele lange vliet uit gereden en dan via Doggersvaart naar strand en terug over strand. Dan ben ik zeker ook langs gekomen?

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 20:15

nou maandag staat dan vast...moeten allleen wel ff een plaats afspreken, het kan opzich achter waar gino staat, daar kan je ook wel een trailer kwijt, maar als er meer mensen met trailer komen meoten we even wat anders zoeken
Laatst bijgewerkt door Mizsz_Kitty op 06-12-04 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 20:17

Zijn dus gewoon oude foto's, dat kan natuurlijk ook altijd Knipoog

Als je langs het tankstation van Bethlehem bij de rotonde bent gekomen, dan ben je ook langs mijn stallen geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 21:53

ik wil ook wel met je mee met mijn fjord, ze gaat heel makkelijk de trailer in, lijkt me gezellig! OK dan!

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 21:58

uhmzz....nu moet ik dus ff een andere meetings plek verzinne...........weet iedereen vroegop hierzoow?? want dan ga k vanaf daar wel ff een plek ofzoow uitleggen....!!!!!!!!
nog meer mensen die mee willen...wordt wel gaaf zoow

Roofer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-04 22:01

Kitty,

Ik geloof dat we nog meer "deelnemers" hebben. Haha! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Maaruhh, dan mag jij zeggen waar we gaan afspreken. Jij bent daar bekend, dus het is het handigst als jij een plek uitzoekt waar we een paar auto's met trailer kwijt kunnen.....

Ha, ik heb er nu al helemaal zin in! OK dan!

Dus, dat zeg ik, Gamma Knipoog Vroegop weet ik overigens te vinden

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 22:15

zuper...dat dacht ik wel dat vroegop te vinden is. ik weet wel een plek maar dat word een lang verhaal. als je de routebeschrijving wil...ff pben..dan kan k ff makkelijker een document zenden........

k heb er nu al zin in

moeten we ook nog een tijd gaan vast zetten....denk dat als we er een btjuh tempo inhouden, daarmee bedoel ik niet alles stappen Tong uitsteken , dat we in 2 uur op het strand zijn..dan daar tijd rijden en dan weer 2 uur trg. denk dat we uur of 9 dan weg moeten gaan. dan hebben we echt alle tijd!!!!!!

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 23:07

Volgend jaar hihi wil ik wel eens wat met je afspreken hoor Knipoog
Als het goed is ben ik dan in het bezit van trailer en zal ik mijn geboortestad eens op gaan zoeken Lachen
Vind Paps ook wel leuk Haha!
Weer eens een ouderwets stukje crossen over het helderse strand..
In mijn dromen Schijnheilig Ben namelijk niet zon crosser meer Cool

L4dYm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 23:22

Wij Gaan Zondag Naar Schoorl.. Voor Een Strandrit!! Heb Er Echt Veel Zin In !!