Ik had beloofd dat we snel een keer samen naar buiten zouden gaan, zodat ze de weg zou weten en ook alleen weg kan. (en natuurlijk om te kijken hoe het gaat
)Het ging prima.
Helaas de digi niet mee gehad, maar toen we terug kwamen, stond mn moeder al klaar voor het huis dus die heeft even snel foto's gemaakt...Ik met Ofir en Maaike (verzorgster met Rival). Rival moet natuurlijk net aan haar been krabben. Ofir stond klaar om weer verder te gaan, die was nog lang niet moe

En nog snel een foto van Maaike en Rival. De blik is waarschijnlijk niet zo vrolijk omdat Ofir ervoor liep, irritant te doen, net als de rest van de buitenrit....
Al met al is ze goedgekeurd
Het ging prima, en ik vertrouw er wel op dat het goedkomt als ze alleen met Rival weg gaat. Ik zal wel vaker met haar het bos in gaan denk ik, ze heeft nog lang niet alle zandpaden gezien
Ofir zal het er niet mee eens zijn. We hadden 1 rondje bos gestapt, en hij keek zoooo chagarijnig dat ik spontaan medelijden kreeg
Gelukkig keek ie een stuk vrolijker toen we het tweede rondje wat harder gingen. Nouja, wat harder.... Maaike en Rival hadden een flinke galop erin, en ofir en ik hebben ze in draf ingehaald, en dat was nog niet eens topsnelheid
Lang leve mijn superdraver
In ieder geval voor herhaling vatbaar!
Super dat je nieuwe, leuke, verzorgster hebt gevonden
Krijgt Rival weer lekker de aandacht waar ze zo van houdt
Mooi dekje trouwens
Rare familie