Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
breezertje schreef:ik weet nog niet hoe maar......... hoop er snel achter te komen
Ilindra schreef:Je gaat eerst solliciteren bij de politie, wordt je aangenomen ga je 4 jaar naar de opleiding, vervolgens moet je minimaal 4 jaar "de straat op" en dan kun je solliciteren bij de Levende Have als er vacature's zijn.
De kans dat je daar dus terecht komt is vrij klein dus als je alleen voor de paarden bij de politie wilt zal ik nog maar eens goed nadenken.
Ilindra schreef:Je gaat eerst solliciteren bij de politie, wordt je aangenomen ga je 4 jaar naar de opleiding, vervolgens moet je minimaal 4 jaar "de straat op" en dan kun je solliciteren bij de Levende Have als er vacature's zijn.
De kans dat je daar dus terecht komt is vrij klein dus als je alleen voor de paarden bij de politie wilt zal ik nog maar eens goed nadenken.
sabineG schreef:Ik wou het net zeggen, alleen de reden om bij de beredenen te willen is niet de juiste motivatie om bij de politie te gaan. Je moet het hele vak leuk vinden en dan misschien in de toekomst pas daar naar kijken....
Sanet schreef:Dat is mijn probleem dus ook. Die 3 jaar (en niet 4, wat ik ergens op een site gelezen heb) zou ik nog wel doorkomen,