nou ik weet niet of het goed staat maar anders hoor ik het wel.
Naar aanleiding van mij eigen ervaringen met Quappa ben ik gaan rondvragen bij anderen en al gauw kwamen we erachter dat Quappa gewoon niet te vertrouwen is.
Ik heb zo al 9 mensen met nare ervaringen met haar, ze zijn uiteraard vrij om hierop te reageren en ondanks dat niemand het een probleem vind wil ik hun namen hier niet direct bij betrekken.
Quappa spreekt af dat ze voor (inmiddels) 35 euro een fotshoot met je paardje komt maken. als ze dan al op komt dagen, betaal je dus 35 euro. daar mag je voor verwachten dat je ruim 200 foto's hebt, orginelen met een zwarte randje en haar logo en bewerkte (palen weg enzo) en 2 afdrukken.
nou als je dan al heel veel mazzel heb dan krijg je na veel zeuren een cd-rommetje met wat foto's er op, bij lange na niet wat er afgesproken is!! tot nu toe bij niemand in ieder geval en afdrukken krijgt geloof ik helemaal niemand van haar!
ik kreeg een cd-rommetje met foto's, geen afdrukken. de foto's die ik gekregen heb waren de orginelen en een aantal met een zwart randje en haar logo! that's it.
dus nu de waarschuwing voor iedereen dat het beter is om maar niet met haar in zee te gaan want je kan je centjes gedag zeggen!!
alle reacties zijn welkom, ook goeie ervaringen uiteraard al heb ik die nog niet kunnen ontdekken, ik wilde dat ik dit eerder wist !!
Dees1980
Geplaatst: 26-11-04 15:55
Ik was de eerste bij wie ze een echt shoot kam maken, ik heb ondanks dan we op hetzelfde land staan weken moeten wachten op mijn foto's en deze waren niet bewerkt. Ook hebben we pas na een maand vergrotingen gekregen maar de printer was kapot en deze waren die niet mooi. Nu zou ze gisteren weer een shoot komen maken maar ze komt niet meer op het land en heeft dus niks laten horen, ze zit niet meer op msn en reageerd ook niet op mailtjes. Ik weet ook dat ze het veulen wat ze zou kopen en de andere paarden daar op stal slecht behandeld heeft en dat ze gewoon geen eten kregen van haar.
Eline
Geplaatst: 27-11-04 01:58
Ik heb een discussie over het wel of niet eten geven van paarden uit dit topic verwijderd, dat lijkt me niet relevant. Ervaringen van fotoshoots mogen gegeven worden, maar als er weer off topic gegaan wordt zet ik dit topic op slot.
kekaro
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-04 10:07
lijkt me wel relevant om dat neer te zetten, dan weten mensen met wie ze te maken hebben.....en dan weet zij heel goed dat ze zo niet door kan gaan! het is een paardenforum hier lijkt me dat je dit soort dingen ook mag laten weten aan anderen! dit topic gaat nu eenmaal over haar.
ik heb inmiddels mijn mailbox vol staan met berichtjes van mensen die vervelende ervaringen hebben met haar, met fotoshoots, afspraken en paarden! heel fout meisje is dit!!
Eline
Geplaatst: 27-11-04 11:28
Het is niet relevant om een ruzie onder stalgenoten hier uit te vechten, dat is een persoonlijke vete en daar is Bokt niet voor. Bokkers zullen vooral te maken hebben met haar als fotografe.
kekaro
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-04 11:39
ik hoop niet dat ze nog met haar te maken krijgen als fotografe, daar gaat het nu juist om! als ze zomaar haar gang kan gaan, tegen iedereen zielig gaat lopen doen omdat ze geen geld heeft voor dekentjes en oh wat is ze blij als ze geld van je krijgt want dan kan ze eindelijk die deken bestellen die ze al zo lang wilde, dagenlang in de stad rondlopen en kleding kopen dat gaat wel allemaal.......nou jah ik hoop dat er genoeg mensen zijn gewaarschuwd in ieder geval.
Brechtje
Geplaatst: 27-11-04 12:19
Quappa heeft mij en in ieder geval nog iemand die ik ken ook laten zitten. Na lang zeuren krijg je wel foto's, maar 10 en geen 200, geen afdrukken, niet bewerkt, en zonder zwart randje. Ik snap niet waarom ze zo bezig is, je moet toch werken voor je geld. Anders zou alles echt goed lopen want ik zeg niet dat ze geen mooie foto's maakt. Nee, ze kan echt hele mooie foto' maken. Maar ze misbruikt mensen, en zo krijgt ze een slechte naam.
XoNo
Geplaatst: 27-11-04 12:27
Ik vind de foto's ook bagger, als je het mij vraagt. Vind 35 euro een hoop geld voor dergelijke kwaliteit.
kekaro
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-04 13:06
ik heb wel een paar mooie foto's ertussen zitten maar lang niet zoveel als ik verwacht had, als ik zelf 300 foto's maak van hem dan zitten er ook wel een paar mooie tussen, bovendien vind ik het niet zo leuk dat ze meteen een paar foto's in een topic had gezet(waaronder eentje waar ik zelf bij sta, die nu ook in haar profiel staat) nog voordat ik zelf ook maar 1 foto gezien had.....
ff offtopic XoNo wat een heeeeeeerlijke kont heeft jou paardje !!!
XoNo
Geplaatst: 27-11-04 13:30
kekaro schreef:
ff offtopic XoNo wat een heeeeeeerlijke kont heeft jou paardje !!!
Dankje Wordt ook mooier met de dag
marianna
Geplaatst: 27-11-04 17:37
Bij mij hoeft ze nu ook niet meer te komen. Door mijn kreupele pony kon ze niet komen, en we zouden het uitstellen. Maar nu hoeft dat ook niet meer !
DunjaR
Geplaatst: 27-11-04 20:55
Bij ons is een mevrouw (Loekie,Dorinde) ook in de maling genomen door haar gelukkig heeft ze mij 3 dagen voor dat ik een afspraak emt haar had gewaarschuwt ik hoop dat de beheerder van deze site en van onze site (www.arabischevolbloeden.nl) deze dame gaan blocken want het is toch aso !!!!echt een gek kind.............!!!!!
Quarterh0rse
Geplaatst: 27-11-04 21:43
weet ze zelf eigenlijk al van dit topic??
XoNo
Geplaatst: 27-11-04 22:40
Vast wel QH, alleen schaamt mevrouw zich blijkbaar, waardoor ze zich niet meer durft te laten zien En dat is maar net goed!
Brechtje
Geplaatst: 27-11-04 23:57
Nee, ze is niet meer op de mail, MSN, telefoon, bokt. Echt raar, ze weet zelf ook dat ze heel erg fout zit.
Quarterh0rse
Geplaatst: 28-11-04 00:32
dat is dan maar te hopen idd.. hoop alleen niet dat ze dalijk een nieuw account gaat maken en alles weer van voor of aan begint
marianna
Geplaatst: 28-11-04 00:45
Als ze begint met hetzelfde soort verhaal ga je daar toch wel bij nadenken. Ik denk dat je zelf nu ook minder gauw met zo'n iemand in zee gaat.
clau
Geplaatst: 28-11-04 10:01
Helaas ben ik ook het slachtoffer geworden.
Ik heb ook een fotoshoot laten doen, ik had afgeproken voor 2 shoots, ( normaal 25 euro per shoot, nu 40 euro voor 2 shoots) en heb haar gevraagd een kerstkaartje te ontwerpen voor me ( ze opende ook gelijk een topic om meer klanten te werven voor kerstkaarten). Ik heb haar 60 euro betaald en heb gekregen een cdrom met ruim 300 foto's, een paar bewerkte, en de rest valt gewoon best tegen..geen afdrukken. Ik heb al zoveel mailtjes naar haar gestuurd en af en toe mailt ze terug, dat mijn kaartjes eraan komen, maar nu hoor ik weer niks meer..
Ik wil dus het liefst een gedeelte van mijn geld terug, maar helaas zal dat een moeilijke zaak worden.
Toch zal ik het er niet bij laten zitten...ik voel me zo belazerd..
Ik heb dus voor 2 shoots betaald, + 20 euro extra voor een kerstkaart ontwerpje, en heb nog niet eens van 1 shoot waar voor mijn geld, omdat er geen enkele afdruk bij zit..
Dus ik ben gewoon 35 euro kwijt..
Marie, als je dit leest, je bent op de hoogte van dit topic, ik heb je de link gemaild, heb toch in ieder geval het fatsoen om je zaken netjes af te handelen..wij hebben jou ook met fatsoen behandeld, dacht ik zo..
Brechtje
Geplaatst: 28-11-04 14:19
Jeetje Claun dat is naar! Je meot echt 35 euro terug eisen, dit is niet normaal. Wees wel blij dat ze niet meer 10 foto's heeft egstuurd naar de meeste andere.
marianna
Geplaatst: 28-11-04 15:37
Ze hoeft hier dus iig niet meer te komen om foto's
kekaro
Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-04 18:11
ik heb echt geen idee of ze hier nog wel eens op bokt kijkt, ze heeft al heel lang geen berichtjes geplaatst en reageert nog steeds niet op mail of telefoon!! belachelijk gewoon.......marie als je dit leest: we wachten in ieder geval allemaal op afdrukken !! of een hoop geld terug!!
marianna
Geplaatst: 29-11-04 14:00
Ze leest dit vast.... wie weet heeft een schaduw account ofzo
gyzmo
Geplaatst: 30-11-04 16:15
Ik heb destijds 10 euro gegeven. Het interesseert mij het geld niet, maar ik wil gewoon mijn foto's. Ze heeft idd een topic geplaatst en daar zaten hele leuke tussen, die ondertussen niet meer online staan.
Ik wil gewoon mijn foto's !!!
Curly85
Geplaatst: 30-11-04 17:51
oke ik lees alles zo en ben blij met maris_winner die echt geweldige foto's heeft gemaakt van Ian die ik allemaal heb kunnen downloaden. Echt super meis...... ze zijn te bekijken in mijn profiel dus iedereen die nog een betrouwbaar iemand zoekt... ga naar haar
Brechtje
Geplaatst: 30-11-04 18:54
Curly85 heel vele mensen zijn betrouwbaar. Maris winner ken ik ook, fotograveert, is jurylid, doet zelf wedstrijden enz...