Rebbel (shet) met Lintjuuuuh erop @ buitenrit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

IvoIce

Rebbel (shet) met Lintjuuuuh erop @ buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 10:30

Linda (Lintjuuuh hier op Bokt) was mee naar Rebbel en we hebben een buitenritje gemaakt.. Hier de foto's.. Cap was niet aanwezig omdat Linda d8 dat ik er wel een had en ik d8 dat ze er zelf wel 1 mee zou nemen, foutje.. Verder zijn het een beetje rare foto's af en toe, maar ach.. (Op de eerste drie wilde hij niet stilstaan, lijkt of ze heel hard trekt maar dat vie lecht wel mee)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En deze pony kwamen we onderweg tegen Lachen
Afbeelding

Commentaar mag, mits goed onderbouwd en niet afkrakend..

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 10:41

tis daar niet glad, dus dat valt reuze mee.. (lijkt misschien zo doordat er wat blaadjes liggen, maar anders hadden we dat nie gedaan)

Voor iedereen die hier nog over door wil gaan: Ik ben er van overtuigd dat een paard best wel af en toe een stukje over verhard wegdek kan galopperen, ik ga dit niet veranderen en het is mijn eigen risico. Dus alsjeblieft geen reacties dat ik mijn pony verknal, ik ben het daar niet mee eens en commentaar daarop veranderd niets aan mijn mening. Lachen

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 10:51

Ik zit er niet op.. dat is Linda.. Linda is alles behalve te zwaar voor Rebbel.. Discussies hierover zijn zo irri.. Rebbel doet het met gemak, heeft er absoluut geen problemen mee. Het plaatje is niet zo mooi nee, maar hij houdt t makkelijk. Haar zit.. tsja, het was de eerste keer dat ze op hem zat en moest dus heel erg wennen, dan zit je niet altijd even netjes nee.. Bovendien zijn foto's maar momentopnames, je hebt haar dus niet echt zien rijden.. Zoals ik al zei, galopperen over verharde weg gebeurd ook heus niet altijd en uren lang. Dit was ff een stukje zodat we ook een galopfoto hadden voor in ons fotoboek.. En dat trekken, tuurlijk zet je druk als hij niet stil wil staan, ik was erbij en foto's kunnen er heel vertekenend uitzien, maar ach..

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 10:52

huh? is je reactie nou in ene weg?

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 10:53

mm.. voor de duidelijkheid.. mijn antwoord was een reactie op berichtje van iemand (heb de naam niet onthouden, oliebol) maar die reactie is ineens weg.. Wordt ik gek?? Verward

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 10:56

glad of niet, op het harde galopeer je niet, slecht voor de pezen.
Ken je die pony die je tegen kwam?

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 10:56

ja.. is van iemand van de vereninging geloof ik.. Die staat nu zijn laatste dagen in de berm te spenderen.. hoezo?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 10:58

omdat ik het link vind als je ze zomaar met een vreemde pony laat snuffelen. Als daar die van mij gestaan had, had die van jou nu een klap te pakken gehad, die moet niks van vreemde paarden/pony's hebben

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 11:00

ik ben al vaker langs die pony gelopen.. dat gaat gewoon goed.. pony heeft ook in de lessen meegelopen dus daar kende ik hem al van, dus daar hoefde ik nie bang voor te zijn.. Maar anders was het indd nie slim geweest Lachen

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 11:13

Op een harde weg galloperen Bloos!.
Weet je niet hoe je met pony's om moet gaan?
Dit is onverantwoord Lips are sealed

Sorry dat ik hier nog op door ga Knipoog

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 11:16

en néé ik heet niet olibol...

ja had verkeerd gelezen...
maar galloperen op een harde weg

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 11:16

(Weet je niet hoe je met pony's om moet gaan?).. Jawel dat weet ik wel.. Alleen iedereen denkt dat hij of zei het beter weet. Ik ga met mijn pony om zoals ik denk dat het okee is. En als iemand dat anders doet moet diegene dat vooral doen, maar ik zal dat niet zomaar veranderen. Tuurlijk kun je van commentaar leren, maar over op verharde wegen galopperen en over te zwaar en te groot zijn.. Daar heeft iedereen zijn eigen mening over en ik deze.. het spijt me..

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 11:17

huh.. ik zei ook nie dat je oliebol heette.. Ik zei s h i t.. en dat wordt oliebol, omdat je niet mag schelden (sorry bokt, even vergeten) Waarom heb je je berichtje ineens weggehaald?

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 11:17

IvoIce schreef:
tis daar niet glad, dus dat valt reuze mee.. (lijkt misschien zo doordat er wat blaadjes liggen, maar anders hadden we dat nie gedaan)

Voor iedereen die hier nog over door wil gaan: Ik ben er van overtuigd dat een paard best wel af en toe een stukje over verhard wegdek kan galopperen, ik ga dit niet veranderen en het is mijn eigen risico. Dus alsjeblieft geen reacties dat ik mijn pony verknal, ik ben het daar niet mee eens en commentaar daarop veranderd niets aan mijn mening. Lachen

an de opmerking.. je bent te groot.... ik vind het in ieder geval zielig... ga gewoon op avanti..... das meer jou maat

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 11:19

Over het te zwaar en te groot zeg ik niets,
ik vind dat wel kunnen.
Maar dat galloperen Lips are sealed,
Ik heb zelf al een paard keer meegemaakt dat iemand wel eben dacht dat die over de harde weg kon galloperen,
en het paard daardoor een flinke pees blesure heeft opgelopen.
Maar ik waarschuw je alleen maar Knipoog

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 11:20

Even opletten: Ik heb dit topic geplaatst en Rebbel is van mij. Linda is meegeweest, is het meisje dat op Rebbel zit op de foto's en Avanti is haar pony.. Jij mag het te groot vinden. Ik heb geen problemen met de grootte van Linda en Rebbel ook niet.

Lisanne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 11:21

mee eens suziej Knipoog

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 11:21

Ja, dat mag ook Lachen Maar zoals ik al eerder zei. er worden geen kilometers over het asfalt gegaloppeerd, en kleine stukjes kunnen naar mijn mening geen kwaad. Iedereen heeft zijn eigen mening en misschien kunnen jullie een beetje je best doen om de mijne te accepteren, hoe zielig dat ook voor mijn pony is in jullie ogen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 11:23

over het harde galoperen is er bij mij van jongs af aan "ingeslagen" dat je dat niet moet doen, en met mij vele. Is gewoon slecht voor de pezen

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 11:39

stef schreef:
over het harde galoperen is er bij mij van jongs af aan "ingeslagen" dat je dat niet moet doen, en met mij vele. Is gewoon slecht voor de pezen

Dat vind ik nou ook!! Want het is natuurlijk maar een klein stukje zeg je...maar 100 x een klein stukje is al weer een heel lang stuk! Knipoog

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 11:41

omdat ik d8 da jij er op zat
dus al de comment was over jou...
en ik kon het niemeer veranderen daarom heb ik het weg gedaan

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 11:51

Wat een leuke shet!

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 11:55

Maarr ik vind het wel een wolletje hoor!!:D:D

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 11:58

Soraya.. Dat is waar.. Maar een heel uur galopperen is een veel grotere belastig dan binnen een maand in totaal een uur Knipoog :p