Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

of mn jaarling meenemen, die staat gewoon in de wei, maar hoe dan ook, als ze met een paard weg willen dan moeten ze de poort openmaken en dat gaat niet zonder afstandbediening, dan blokkeert de motor namelijk als je t met de hand probeert
 of mn jaarling meenemen, die staat gewoon in de wei, maar hoe dan ook, als ze met een paard weg willen dan moeten ze de poort openmaken en dat gaat niet zonder afstandbediening, dan blokkeert de motor namelijk als je t met de hand probeert 

ze komen nou meer mijn kant op dus!
 Nee geintje. Ze moeten gewoon met hun klauwen overal van afblijven...
 Nee geintje. Ze moeten gewoon met hun klauwen overal van afblijven...   
  Wedden dat ze er dan onmiddelijk vandoor gaan....
 Wedden dat ze er dan onmiddelijk vandoor gaan....   

orionneke schreef:Ze zijn nou weer in sint oedenrode bij die nieuwe stal geweest!! Mijn instructeur vertelde dat gisteren en zei dat de pollitie zegt te weten wie het is maar willen weten waar hij de zadels laat. Ik maakte zo een opmerking van ow heeft hij toevallig een witte mercedes???? Met het idee ach dat weet hij niet of dat is niet zo.......zegt hij JAH!!!!
Toen had ik toch zoiets van....