Als het verkeerd staat, merk ik het wel als het verhuisd is..
Ik wil graag het onderstaande onder de aandacht brengen en ik denk dat dit een plek is waar héel veel paardenmensen regelmatig een kijkje nemen, dus vandaar dat ik het neerzet hier.
Citaat:
Er wordt een Polocrosse bijeenkomst georganiseerd in november of december 2004:
Iedereen die geinteresseerd is, is welkom.
Deze bijeenkomst is bedoeld om iedereen met elkaar te laten kennismaken onder het genot van een kop koffie (of iets anders) en wat lekkers.
Daarna willen we met alle mensen de verschillende technieken behandelen en deze ook gaan oefenen.
Het is deze keer de bedoeling dat we dit zónder paarden doen!
Voor sticks en ballen wordt gezorgd!
Graag hoor ik van iedereen terug welke datum (of data) wél en niet uitkomen.
Als ik van iedereen reactie terug heb gehad, zal ik een datum prikken die voor iedereen het best uitkomt.
Graag ontvang ik uiterlijk 18 november bericht terug, zodat we voldoende tijd hebben om alles te regelen voor eventueel het weekend van de 27ste. Uiterlijk 19 november zal ik laten weten wat de uiteindelijke datum is.
Deøokatie is: Stal de Groene Meer in Stompwijk (route evt. bij mij verkrijgbaar)
De data waar uit gekozen kan worden:
Zaterdag 27 november 2004
Zondag 28 november 2004
Zaterdag 11 december 2004
Zondag 12 december 2004
Zaterdag 18 december 2004
Zondag 19 december 2004
Hopelijk tot ziens op de bijeenkomst!
Groet,
Jouke Huisman
Waarschijnlijk gaat het 28 november worden, want dat is tot nu toe de enige de dag dat iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld kán

Als je meer wilt weten over polocrosse, neem even een kijkje op www.polocrosse.nl !!!
Ik hoop dat er hier ook enthousiaste mensen komen die zin hebben in eens wat anders met hun paard.
Het is echt een hele leuke sport!
)