Iwaldo liep ZO lekker vandaag!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-01 23:56

Hij gaat ECHT goed *LOL*
Ik zat vanmiddag op kantoor, en het was zulk lekker weer.... maar ik wist al dat ik niet eerder dan 5 uur klaar zou zijn met werken... dus maar even de staljongen gebeld of ie alsjeblieft Wal met zn vriendje in de wei wilde zetten voor een uurtje
Dus toen ik aankwam stond ie lekker vies op stal, helemaal tevreden. Ik had gisteren springles gehad, waar we 3 inuitjes hadden gedaan (behoorlijk hoog!) en daar was ie aardig van losgekomen in de rug. Dat kon ik vandaag ook merken... Hij is zoveel lichter op de hand tegenwoordig!! Ik vraag me af of het het nieuwe bit is (KK ulta, dubbelgebroken van aurigaan) of iets dergelijks. Echt, ik hoef hem maar even contact te nemen en hij loopt lekker rond, zónder te gaan hangen zoals voorheen. Ik had nog wel wat problemen met diep rijden, dat lukt nog niet zo goed, en af en toe was de buiging ook wel moeilijk (dan ghooit ie me op het buitenbeen met gevolg dat ik dus zelf de buiging zit tegen te werken Frusty ) Maar op zich liep ie zo super!! Ik ben zo blij dat ie niet zo zwaar meer is! Kan het verschil duidelijk merken. Ik heb hem even een lekkere poetsbeurt gegeven en wat extra worteltjes, en toen heel lief nog eventjes voor zn deur gestaan, meeneuriend met Volumia op de radio. Ogen dicht... en toen kwam ie heel schattig in mn gezicht blazen.. en heel voorzichtig kriebelen met zn lip in mn gezcht. En dat voor Waldo...anti-knuffelpaard Haha! Het is ook zo'n scheet Lovers Morgen lekker naar buiten Lovers Ik hou zo ontzettend veel van dat paardje en van mijn stal en de mensen daar Lovers Haha! Haha! Koe


ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 00:14

wow gaaf man dat het nou zo goed gaat met riden..
dat bit wat jij hebt heb ik ook voor queen en toen ik die ingooide werd queen ook veel fijner te rijden.... queen was eerder ook een behoorlijke stijfkop....

Love the life that you live, live the life that you love

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 00:15

Gaaf is dat he?! Als het zo lekker gaat hoe jij dat wil... Lovers Succes verder met het rijden! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Glenda, Hobbyhorse, Laj1, Pikeur, Spritely, xRooss, xRoossie95 en 99 bezoekers