zijn ze bij jullie ook zo fris?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

elady

zijn ze bij jullie ook zo fris?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 21:33

Vandaag les gehad...kannonen, wat had ik een tijdbom onder me zeg.
Alleen maar rennen...bit vastpakken...nog harder rennen...tong oprollen (hoe ze het doet al sla je me dood, maar hoe kom ik er vanaf???), zich opkrullen. kortom....ze zat aardig met zichzelf in de knoop vandaag Ach gut

Tijdens het voorbereiden op de galop was ze zo onwijs heet dat ik d'r stil moest zetten, want we kwamen echt niet door dat stalen bórd voor d'r kop Boos! Daarna nog 2x drammen en was het gewoon over...moe??

Tja...we moesten nog steeds galloperen, hoewel ze moe werd, toch 5 minuten gegallopeerd. Tja...dan maar even lopen hoor ~~}> Bloos .

Hebben jullie dit ook dat ze zo fris zijn? Ze is gisteren nog gelongeeerd en was toen heel rustig. Vandaag gewoon buiten gestaan en ze is niet geschoren!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 21:35

Moet je voorstellen mijne mag alleen stappen aan de hand ivm peesblessure. Bijna onmogelijk, hij onploft minstens een keer per dag. En dan met dit weer, is ie helemaal knetter.

develsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 21:36

ik had er gister en eergister ook moeite mee Tong uitsteken ,
vorst in de lucht zijn ze meestal fris,
vandaag ging het weer zoals normaal

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 21:38

meestal met dit weer wel , staan er 2 ver weg in pension momenteel dus daar weet ik het (nog) niet van
en onze shet met dit weer meestal ook wel maar die is nu nog heel rustig (had vrijdag koliek..ontlasting is nu goed maar bestje is nog erg rustig)

elady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-04 21:40

Citaat:
Moet je voorstellen mijne mag alleen stappen aan de hand ivm peesblessure. Bijna onmogelijk, hij onploft minstens een keer per dag. En dan met dit weer, is ie helemaal knetter.
Ik wil het niet weten geloof ik. Sterkte...hoe lang moet je nog?

Tja..het zal idd de vorst wel zijn. Ben benieuwd morgen. Ik heb geen binnenbak tot mijn beschikking...dus we moeten er gewoon even jollig doorheen met z'n tweetjes

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:44

instappen met deken helpt

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 22:50

Elandy ik heb het zelfde probleem, alleen ik heb zelf geen buitenbak. ze heeft 2 en halve weke rust gehad wegens blessure, dus ik had vandaag ook een tijdbom onder me Scheve mond is gewoon niet te doen.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 23:32

elady schreef:
Ik wil het niet weten geloof ik. Sterkte...hoe lang moet je nog?

Tja..het zal idd de vorst wel zijn. Ben benieuwd morgen. Ik heb geen binnenbak tot mijn beschikking...dus we moeten er gewoon even jollig doorheen met z'n tweetjes

Sowieso nog 3 weken, en daarna naar de kliniek, en dan zien we weer verder. staat verhaal bij VvdD

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 23:41

jaaaaaaaa die van mij zijn ook fris, super Haha!
Heb vandaag les gehad met Prima, en normaal is ze aan de luie kant, vandaag zweefde ze door de bak op Haha! Een keertje gebokt en een keer een hele rare sprong en de hoek was vreselijk eng en het bekijken waard, maar wel zalig vooruit en nagefelijk. Later ook nog Evita en die liep ook enorm fijn vooruit, geef mij maar meer van die frisse dagen, heb er echt van genoten Haha!

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 23:47

Ja echt vreselijk vandaag! Rolleyes
Stokstijf stilstaan met hoofd hoog in de lucht terwijl ik de beugels lang maak. Stap ik op woesjj weg in draf. Uiteindelijk in stap gerkegen, zet dan aan in draf, pwwieewww uitgestrekte galop! En echt vreselijk bokken! Ik heb al vaak bokken gehad, maar bij deze bokken was ik toch echt bang om te vallen!
Maar gelukkig aan dat uurtje kwam uiteindelijk ook een eind Haha!
Morgen zweep meenemen, nog eens kuren stjakka!! ~~}>

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 23:49

Ja inderdaad heeeeel fris!!!
Ik vindt dat altijd wel prettig. Alleen moet die van mij eerst effe zijn ei kwijt daarom mag die even een minuut of 10 ingaloperen dan is tie het ergste in ieder geval kwijt!!....

lady54

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 00:00

jazekers.
mijn zusje heeft beauty vandaag gereden en hij scheen nogal fris te zijn
hij heeft alleen maar willen rennen, dus heeft ze m even lekker laten doen(flink galopperen Knipoog )
sochtends is hij nog frisser dus heb morgen flink wat te doen Tong uitsteken

Sissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 00:10

Ja die van mij ook al!! Precies hetzelfde als bij Elady Boos!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 00:16

Die van mij is ook best fris.. Ik stap en draaf een paar rondjes met fleecedeken!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 01:12

Ja! Eigenlijk begon het vorige week vrijdag al een beetje, maar nu sinds dinsdag is het officieel... ze heeft het koud! Gelukkig weet ze zich aardig te beheersen. Het scheelt wel in de oefeningen die ik altijd doe om elke dag weer even te kijken of ze aan het been is of niet... Ik heb mijn uitrijdeken inmiddels ook weer standaart in mijn kast liggen.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 12:17

woooehoewwww dinsdag avond les gehad, en had ff rondje buiten gestapt, voor zover het mogelijk was Tong uitsteken toen maar naar binnen gegaan, en ik zat er op, ik denk doe deken ff goed, maar was ze het niet mee eens geloof ik, ze had meer in gedachte om eerst ff paar rondjes te galoperen Haha! nou ja verlichte zit dan maar en het motortje even warm laten lopen, na kwartiertje weer verder gereden Knipoog wordt dus nog erg leuk als mevrouw geschoren is Haha!

maar die van mij pakt juist niet het bit vast ofzo, die blijft erg los Lachen maar gaat alleen beetje schudden met haar hoofd, en soms gaat het koppie tussen haar voorbenen Haha!

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 12:36

Max heeft zeker last van de kou, was dinsdag niet zo lekker te rijden.
Woensdag kon ik helaas niet want had etentje en gisteren maar even gelongeerd.
Gelukkig kon hij even gek doen aan de longeerlijn.
Vanavond les, dus dat wordt wat.
Bloos

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 12:39

Hier staan ze gewoon in de middag een uurtje of 3 in de bak zodat ze zich lekker kunnen uitleven en daarna ga ik rijden dus het valt op zich mee! Mijn pony mag nu alleen maar stappen ivm bot ontsteking dus ik ben benieuwd over een paar weken Nagelbijten / Gniffelen

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 12:40

WenS schreef:
instappen met deken helpt

Hey, dat ga ik vandaag eens proberen dan!
Zit nu nog aan de koffie om evenveel energie als Sheldon op te brengen strakjes! Haha!
meestal blijt ie heel de winter explosief, zucht was t maar weer zomer!

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 12:45

Ik mag morgen sinds een paar maanden weer op Nienke. Ik ben benieuwd hoe ze gaat reageren!

Dressuurenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 12:47

die van mij is altijd een bommetje en met dit weer niet erger! maar goed volgens mij ook per paard verschillend en die van mijn staan de hele dag buiten. 's avonds op stal. misschien heeft dat ook nog effect op ze!

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 12:49

Die van mij mag nu alleen stappen, omdat hij getrapt is, en hij staat elke x steigerend naast me.. Heb erg de neiging om hem even los te gooien..

DanielleJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 12:51

Ja absoluut !
Normaal begin ik met longeren met een rustig drafje. (stappen aan de longe 'kent' ze niet)
BAM! Meteen in galop, een serie bokkesprongen... Zag er wel leuk uit eigenlijk...

Ik wist trouwens niet dat instappen met een zweetdeken hielp...
Maaar ja. Ze mag van mij wel lekker uitrazen aan de longeerlijn..

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 12:53

bij mij ook het probleem Schijnheilig
was het maar geen winter Tong uitsteken

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 12:53

DanielleJ schreef:
Ja absoluut !
Normaal begin ik met longeren met een rustig drafje. (stappen aan de longe 'kent' ze niet)
BAM! Meteen in galop, een serie bokkesprongen... Zag er wel leuk uit eigenlijk...

Ik wist trouwens niet dat instappen met een zweetdeken hielp...
Maaar ja. Ze mag van mij wel lekker uitrazen aan de longeerlijn..

haha beautyke wilt wel een stukje stappen..maar draven juist niet...mevrouw gaat meteen in de galop Haha!