Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiSSy schreef:heb je droste er toevallig al bijgehad? chrystal-gek heeft zijn gegevens wel. hij zit bij tubbergen in de buurt geloof ik
Lielle schreef:Desiree, ik zou je Rodinde Hoogenraad aanraden.
Desiree schreef:Die droste woont in Langeveen! En ik heb al van hem gehoord. Je moet namelijk weten dat ik de naam van de tandarts uit Hardenberg (Johan van Eeken geheten) gekregen heb van een dorpsgenote die een lezing van hem had gezien. En die was toen bij een paard uit Manderveen geroepen. Hij had toen aangegeven dat hij niet kon helpen maar dat Droste uit Langeveen erbij moest komen, en die had dat paard wel goed gekregen. En het is niet gezegd dat die uiteindelijk ook niet bij paddy erbij gehaald zal worden hoor. WAnt ook mijn dressuurinstructeur vorige week noemde zijn naam al.
Garfield schreef:Ik heb Droste al met een aantal paarden in de weer gezien en hij heeft ze allemaal goed geholpen. Een meisje wat bij mij kwam te lessen had de pony zo slecht aan het lopen (hij liep niet in twee delen, maar zelfs in drie delen). Ik heb hen toen aangeraden om Droste erbij te halen. Hij is drie keer bij die pony geweest en hij liep weer goed!
Desiree schreef:Guy Blom heb ik er vanaf de eerste keer dat ik het wist al bij geroepen, maar ook hij heeft niet opgemerkt waarom dat bekken scheef was. Als er nu iemand bij komt, dan zal dat waarschijnlijk die Droste uit Langeveen zijn. MAar eerst eens afwachten van Johan van Eeken weet te vertellen.
Jolande schreef:Als je nou kijkt naar de manier waarop haar bekken scheef staat, is dan toevallig aan de scheve kant ook de schouder forser? Want het zou kunnen dat ze door schuine belasting last heeft van haar ene voorbeen waardoor ze die schouder (been) ontlast, waardoor de andere weer meer belast en bespierder kan worden. Dit was bij Raci het geval als ik er zo over na denk. Maar ik blijf erbij, als ik last heb van mijn rug of bekken ga ik niet naar de tandarts![]()
Hoe lang is het geleden dat je bij Rodinde bent geweest?
Renske20 schreef:jemig zeg t zit jou ook niet echt meenu heb je onverwachts net zoals ik met Q een recreatiepaard ipv wedstrijdpaard
adrienne, ik weet eigenlijk wel zeker dat desiree dit niet zomaar aanneemt van een 'kwakzalver' en er zijn er meerdere die hebben gezegd dat ze een scheef bekken heeft...