We zouden 2 nieuwe katers op stal krijgen (8 weken oud). Maar omdat 1 katje een lopend oog had, kregen we ze wat later. Hoeveel later precies wisten we niet. Zo begint mijn verhaal:
S'ochtends kwamen we bij Mieke aan (een vrouw die 5 pony's heeft, ik rijd op 1 van die pony's, Gertrude). We zouden op wedstrijd gaan. Ik had geen wedstrijd die dag (ik had vrijdags wedstrijd gehad, net buiten de prijzen 162 punten in het B, zie onderschrift). Maar Lenke en Jenny en Nathalie (3 meisjes die daar ook rijden) hadden wel wedstrijd. Normaal gaan hun pony's op de vrachtwagen mee (plaats voor 3 pony's). Maar de vrachtwagen was kapot, dus we haddeen een probleem. Nou Nathalie moest als eerste rijden, dus op naar Horst met 1 pony in de trailer. Toen ze had gereden (164 punten, 4e prijs) pony weer naar huis gebracht en de andere 2 pony's gehaald. Maar ik ging niet mee naar huis. Ik bleef in Horst met een paar andere meisjes van de club.
Komen Nathalie, Jenny en Lenke later terug op de wedstrijd. Ze staan al heel smiegtig te kijken en te lachen. Zegt Nathalie zo: "Nou, zullen we het nu maar vertellen dan". Dus ik zo: "Wat valt er dan te vertellen?" Nathalie: "DE NIEUWE KATJES ZIJN ER!!!!" Ik super blij, ik wou meteen weten hoe ze eruit zagen enzo.
Nou iedereen was klaar met de rijden (wedstrijd), Lenke had de 3e prijs met 164 punten dacht ik. Jenny had 154 punten met een 4-jarige pony. Zij rijden L1. Nathalie rijd met mij in het B. In ieder geval: Toen we weer thuis aankwamen rende ik de auto uit, ik rende naar de katjes. Ze waren super lief !!!! Ze heten trouwens Bix en Flox. Flox is heel speels, en het is de meest rooie kat. Hij heeft een blauw halsbandje met een belletje er aan. Bix is de dikste en witste kat. Hij heeft een paars bandje. Hij is niet zo speels, nog een beetje bang. Ze zijn allebei super lief.
Nou dit was dus allemaal al zondag gebeurt, maar ik moest het eventjes kwijt.
Binnenkort zet ik er foto's bij, daarover start ik dan nog een nieuw topic.
Jullie horen nog van me!!
Groetjes Aniek.