Mohammed B.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myrz

Mohammed B.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 16:42

Hallo....
Zoals jullie weten is Dinsdag Theo van Gogh vermoord.
De moordenaar is bekend: Mohammed B.
Komt me nichtje langs, verteld me effe dat mijn tante (Leraares) hem zo'n 2 jaar les heeft gegeven op de middelbare school.... Lips are sealed
Dat vindt ik eng om te weten....waarom weet ik niet, maar toch, dat mijn tante les heeft gegeven aan een moordenaar! Scheve mond
Niet leuk...

Dit moest ik even kwijt... Doei, doei

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:46

Euh, toen je tante hem les gaf was hij NOG geen moordenaar hoor.
Ik kan me voorstellen dat het een vreemd gevoel geeft maar je moet e.e.a. wel een beetje in perspectief blijven zien!
Volgens de berichtgevingen was Mohammed B voor een groot deel van zijn leven een voorbeeldige jongeman die zicht inzette voor jongeren. Pas de laatste paar jaren lijkt hij ontspoort en geradicaliseerd.
Dus je tante heeft geen les gegeven aan een moordenaar maar aan een jonge vent die helaas ontspoort is en afgelopen dinsdag deze gruweldaad gepleegd heeft.

Myrz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 16:46

Zwelgje schreef:
Ik kan me voorstellen dat het een vreemd gevoel geeft maar je moet e.e.a. wel een beetje in perspectief blijven zien!
Volgens de berichtgevingen was Mohammed B voor een groot deel van zijn leven een voorbeeldige jongeman die zicht inzette voor jongeren. Pas de laatste paar jaren lijkt hij ontspoort en geradicaliseerd.
Dus je tante heeft geen les gegeven aan een moordenaar maar aan een jonge vent die helaas ontspoort is en afgelopen dinsdag deze gruweldaad gepleegd heeft.

Ja....ik wist niet echt hoe ik hem moest omschrijven Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:47

Zo kun je altijd wel bezig blijven. Misschien was je ooit wel klasgenoot van een moordenaar, of vriendinnetje. Buurmeisje, dorpsgenoot, studiegenoot, hobbydeler etc etc.
Ik ben landgenoot van Mohammed B, maar ben niet bang. Eerder boos.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:48

Zwelgje schreef:

Hier ben ik het helemaal mee eens

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:51

Zwelgje schreef:
Pas de laatste paar jaren lijkt hij ontspoort en geradicaliseerd.

Hoorde op radio 1 dat dit is gebeurt nadat zijn moeder is overleden.
Niet dat dat het gebeurde iets verzacht. Maar ter info.

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 17:20

Hij is heeft in 1995 al zijn HAVO diploma gehaald. Dus is denk ik langer geleden dan twee jaar.

0eKe_4eVer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 17:29

Malabarista schreef:
Hij is heeft in 1995 al zijn HAVO diploma gehaald. Dus is denk ik langer geleden dan twee jaar.

Nee, zo bedoelt ze het niet, ze heeft hem 2 jaar lang les gegeven, niet 2 jaar geleden!

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 17:30

Haha, oh ik las het te snel.

Stekeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 17:33

Is misschien banketstaaf om te zeggen, maar ik vind dat als je vader of moeder of wie dan ook overlijd, je niet tot zulke daden hoeft te komen. Straks krijgen we weer dat gedoe: hij is op dat moment zichzelf niet geweest, hij moet een test ondergaan en weet ik veel. Of hij op dat moment nou goed is geweest in zijn hoofd of niet, met zulke afschuwelijke daden weet je dondersgoed wat je doet.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 19:17

Ben ik het mee eens Stekeltje, altijd die onderzoekjes om te kijken of mensen zichzelf wel waren en wat dan ook, ze moeten eens wat strenger straffen in nederland want het loopt gewoon uit de hand op deze manier!

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 19:37

Om eerlijk te zijn is dat helemaal níet banketstaaf om dat te zeggen, stekeltje.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:49

Op AM loopt al een topic over Theo, dit is de link:
[AM] Theo van Gogh doodgestoken
Als je wilt dan mag je je reactie daar plaatsen, zo houden we het allemaal een beetje centraal Knipoog