Hoofd naar binnen

jaaaaaa, zooo braaf
(ok, nog niet 100% maar het begint erop te lijken)

Advies mag altijd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(ok, nog niet 100% maar het begint erop te lijken)

Maar ik zei in het vorige topic dat ik erop ging letten of je het kinriempje nu wel zou weg werken, of afknippen oid... En jij zei dat je dat eens ging doen... En wat zie ik??? Een uitstekend stukje van het kinriempje... FOEI! 

Nu jij nog even op je voeten en/of hakken letten, die houding wisselt namelijk best wel. En dan ziet het er al weer netjes uit! Ga zo door
Maya schreef:Ik ben een very evil persoon, dat weet ik zekerMaar ik zei in het vorige topic dat ik erop ging letten of je het kinriempje nu wel zou weg werken, of afknippen oid... En jij zei dat je dat eens ging doen... En wat zie ik??? Een uitstekend stukje van het kinriempje... FOEI!
ik wist dat ik wat vergeten was!!!![]()
Verder moet ik je gelijk geven met dat je het zadel de vorige keer niet goed had gelegd, het ziet er al een stuk beter uitIk zie dat ze lekker ontspannen loopt, en er lol in heeft
Nu jij nog even op je voeten en/of hakken letten, die houding wisselt namelijk best wel. En dan ziet het er al weer netjes uit! Ga zo door
. Alleen jammer van foto 9 en 10. Vind dat je daar je handen nogal laag houd. Waarom eigenlijk
Zodat je dan het resultaat krijgt zoals op foto 11? Dit bedoel ik niet banketstaaf hoor, ik vraag me af waarom je dat op deze manier doet. Vind dit namelijk niet juist, maar waarschijnlijk denken anderen hier anders over. Mag best hoor
schaapjuh schreef:Over het algemeen ziet het er netjes uit. Alleen jammer van foto 9 en 10. Vind dat je daar je handen nogal laag houd. Waarom eigenlijk
Zodat je dan het resultaat krijgt zoals op foto 11? Dit bedoel ik niet banketstaaflig hoor, ik vraag me af waarom je dat op deze manier doet. Vind dit namelijk niet juist, maar waarschijnlijk denken anderen hier anders over. Mag best hoor