Mooie foto's zeg!!Helaas zijn de eerste 2 kruisjes.Foto 4, 7 en 8 zijn echt prachtig!! En Nero is een supermooi paardje.
wat is het toch een fotomodel he de dag was echt geslaagd er zijn echt mooie foto's uitgekomen.. * waar zijn die rolfoto's gebleven *
calypso1989 schreef:leuk paardje, toen ik de eerste foto zag had ik verwacht dat hij kleiner was....hij is 1.43
nerootjuh schreef:wat is het toch een fotomodel he de dag was echt geslaagd er zijn echt mooie foto's uitgekomen.. * waar zijn die rolfoto's gebleven *iedereen heeft wel s een paard zien rollen en k vond ze niet zo geweldig, dus die zijn braaf offline
Gave foto's zeg!Ik vind die ene leuk met jullie vieren erop (die van dichtbij), jammer alleen dat dat hondje een beetje raar doet
noedel schreef:iedereen heeft wel s een paard zien rollen en k vond ze niet zo geweldig, dus die zijn braaf offline haha okee stuur maar een keer ..ik wil ze nog wel een keer allemaal komen bewonderen
Spirit schreef:Gave foto's zeg!Ik vind die ene leuk met jullie vieren erop (die van dichtbij), jammer alleen dat dat hondje een beetje raar doet coco is een beetje vage hond
Arg, ik baal wel een beetje dat die familie foto wat scheef is geworden en jullie niet in het midden staan... Ik vind die erg leuk van jullie samen Allemaal fotogenieke figuurtjes erop Vond het een erg geslaagd dagje, en erg leuk om Paco en Nero eens in het echt te bewonderen
Wat een ontzettend leuke foto's Ook super scherp, welke camera hebben jullie? Nero is een leuk beestje
liza van loon schreef:Wat een ontzettend leuke foto's Ook super scherp, welke camera hebben jullie? Nero is een leuk beestje Ze zijn gemaakt met een Kodak Dx6490