Verzorgponys bijna kwijt door sms!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Verzorgponys bijna kwijt door sms!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 09:05

Pff ik heb wat doms gedaan!
Ik had iemand gesmst dat ik die pony wel 1X in de week wou verzorgen.
Maar ik heb het perongeluk naar de eigenaar van de pony's die ik nu verzorg gestuurd! Bloos!
Maar eigenlijk moet dat niet zo'n ramp zijn! Want 1x in de week kom ik daar niet en dat is op maandag, en op die dag wou ik ook naar die andere pony dan.

Maar nu is het baasje van mijn huidige verzorgponys helemaal boos enz. Ik heb al gezegd dat het alleen voor op de maandag is enz. Maarja ze is nog steeds boos..

Nu ga ik vandaag (half11) naar mijn huidige verzorgponys...
Ik hoop niet dat ik ze kwijt ben........ Scheve mond

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 09:52

Niet zo'n handige actie dus... Knipoog
Maar beetje raar van die eigenaar om zo gepikeerd te reageren?
Het gaat toch maar om 1 dag? En bovendien: je mag toch zelf weten wat jij met je dagen doet?

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 09:55

haha das idd niet zo slim!

een hele tijd treug had ik één of ander vriendje, sms ik naar een vriendin van mij dat ik hem niet meer leuk vind en er mee wil stoppen, stuurde ik dat smsje perongeluk naar hem Bloos!

Ach ik denk dat het allemaal wel goed komt,
wat iris ook zegt,
je bent vrij om te doen wat je wilt he Lachen
maar als je maar 1 dag geen paarden heb, is het dan niet fijn om die dag vrij te houden?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 09:58

Tja ik weet niet..!
Maar ik vind het gewoon stom! Het is toch mijn vrijetijd? Ze smsde gelijk van je kan ze ook heel de week verzorgen hoor! En van al die dingen!

Nou het is toch mijn vrijedag en dat moet ik dan toch zlf weten?

banjer84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 10:02

Ja dat zou ik ook denken ik vind het altijd wel fijn om een dagje vrij te zijn van mijn paard.
Maar zolang je je huidige verzorgpony's gewoon goed doet vind ik dat je het gewoon moet doen en dat ze niet zo moilijk moeten doen.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 10:15

Ik kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen hoor... ze krijgen op die manier gewoon het idee dat je aan het rondkijken bent voor wat anders, achter hun rug om.

banjer84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 10:20

Nou ja maar dat maakt toch niet uit al heeft ze 10 verzorgpony's zoland ze ze goed doet vind ik dat er niets aan de hand is.
Pas als ze de huidige verzorgpony's minder gaat doen of niet goed meer dan vind ik dat de baas er wat van mag zeggen of dat ze hem niet meer mag doen.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:02

tja ik vind het dom, je had beter gewoon naar de eigenaar kunnen gaan dan het zo via sms naar een vriendin te sturen.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:09

Ik snap de reactie van de eigenaresse niet helemaal. Het is jouw vrije dag en die mag je invullen zoals je zelf wilt. Er wordt altijd gezegd dat je het maar moet pikken als er een 2de verzorger bij komt voor het paard, want het paard is van de eigenaresse en die bepaald. Maar andersom mag het dus schijnbaar niet. Al verzorg ik zeven paarden, dat is mijn zaak en niet van een ander.
(gelukkig heb ik mijn eigen paard en heb hier dus geen last van)

banjer84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:13

ja ben het idd met mistic eens maar dat had ik al gezegd vind het heel raar.

LibertyLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:18

ik vind het ook heel raar hoor Verward
mijn verzorgstertjes hebben ook meerdere verzorgpaardjes samen
en een van ie 2 heeft zelfs een eigen pony.

Dat moeten/mogen ze zelf weten hoor Knipoog

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 11:23

ja ik vind dat best vaag tis toch jou dag en je blijft die paarden toch gewoon doen ik zou me der niet druk om gaan maken hoor!maar ben je juist niet blij dat je een paardvrije dag hebt ik tenminste ik keer in de twee week een weekend ben ik paard vrij en me me paarden van mij en das best lekker haha!suc6 ermee

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:47

ik snap wel dat ze enigzins gepikeerd is,het geeft haar niet het idee dat je open en eerlijk tegen haar bent. (dat zou mijn probleem zijn)
maar verder vind ik idd het is je eigen tijd.
als je hebt afgesproken om die dag daar niet te komen verzorgen zie ik het probleem niet.
maar als je nou gezegd heb dat je die dag niet wilt komen omdat je bv een dag zonder paarden wilt, of geen tijd hebt, dan begrijp ik de eigenaresse.

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:15

Het was misschien handiger geweest om het eerst even tegen de eigenaresse van je huidige verzorgpony's te vertellen. Ik kan me aan de ene kant wel voorstellen dat ze het niet leuk vind, maar aan de andere kant is het idd jou vrije tijd, dus kan je ook zelf bepalen wat je dan doet.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:26

Ben je al terug van je verzorgponytjes?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 18:09

Ja ik ben terug! Ze heeft NIKS MAAR DAN OOK NIKS gezegd.
Iemand die daar ook verzorgd zei dat ze het morgen wel zou gaan zeggen!!
Maar nee het is niet zo dat ze denkt dat ik iets anders zoek. Ze heeft genoeg verzorgers!
En ze kon er ook genoeg vinden zei ze.
Tja mij een zorg.
Als ze morgen een hele preek hou waar ik het NIET meeeens ben ga ik daar gewoon weg! En ga ik naar die andere ponys (waar ik het overigins ook leuker vind...)

Maar Dat ik heb gezegd dat ik een vrijedag wou is ook NIET waar hoor!
Ik mocht heel de week komen behalve op maandag zei ze.

Khartoum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 18:42

heej alison! Vervelend hoor! hoop dat t nog beetje goed komt!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 18:45

He Ja ik vind het ook vervelend maarja ik mag toch zelf wel weten wat ik doe in mijn 'vrijetijd'

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:04

dus je zou het morgen wel horen?
heb je idd kans dat je niet meer mag komen...

maar banjer84 wat heb jij een leuke avater zeg!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 20:14

Ja morgen hoor ik het! Tja dan mag ik maar niet komen. Als ze heel de dag niks zegt is het ook geen gezellige sfeer...
Ik heb het gevoel dat ze me nu gewoon gebruikt omdat morgen de afscheidsles is van al onze kinderlessen en anders heeft ze er niet genoeg personen voor om te helpen..
Nouja ik heb alles al nagevraagd en die vriendin zei als ik daar weg moet mag ik haar paardjes altijd doen heel de week wanneer ik wil.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 00:19

Ik vind dat die eigenaar een beetje overdreven reageert hoor... ik bedoel waar bemoeit ze zich mee het is toch jou vrije tijd? Verward

in ieder geval, doe war je je het beste bij voelt... als jeje niet meer welkom voel bij die pony's is het maaar beter dat je daar niet meer komt..

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 08:45

Eigenlijk voel ik me daar nu ook niet meer welkom...
Maarja ik kijk vandaag even hoe het loopt. En anders ben ik daar mischien wel weg...
Ik vond het eerder ook niet meer leuk daar, maar ben om een bepaalde reden gebleven. Nu zit ik echt zo, nou dalijk weer daar naar toe terwijl ik mijn tijd veel beter kan gebruiken.....

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 09:38

Vind het beetje raar smsen ....maar in je profiel staat ook nog dat je een eigen paard hebt?
En je geeft al aan dat je het bij de andere leuker vind dus eigenlijk was je wel opzoek naar wat anders...mjah sorry vind het raar Lips are sealed

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 09:44

Faniek schreef:
Vind het beetje raar smsen ....maar in je profiel staat ook nog dat je een eigen paard hebt?
En je geeft al aan dat je het bij de andere leuker vind dus eigenlijk was je wel opzoek naar wat anders...mjah sorry vind het raar Lips are sealed

Nee ik was niet op zoek naar wat anders!
En ja ik heb een eigenpaardje en door die OMSTANDIGHEDEN moest ik blijven waar ik nu ben, omdat ergens anders het stal geld te duur was!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 10:40

Aha vandaar nu snap ik het beter