ik heb hele dunne. lange benen, een petrie laars zou heel moeilijk maatwerk worden waar een groot prijskaartje aan hangt. ik heb ook een recteligne aangehad (de palm beach volgens mij). uiteindelijk heb ik gekozen voor een rundlederen laars van huet zijn eigen productie. hij zou er iets heel moois van maken zei ie! het is voor mij al heel moeilijk om een laars te vinden met een lange dunne schacht waar mijn voet nog steeds goed in kan.
nou zijn ze ook echt heel erg mooi geworden! mijn uber dunne been komt er heel mooi in uit. ze zitten ook heel erg lekker. ik heb wat speling bij mijn hak en enkel. maar dat is bijna niet weg te krijgen doordat mijn enkel zo dun is. huet heeft een dresuurboog van zeker 4 cm op de laars gezet om hem nog mooier te maken. hij is echt prachtig! ik durfde van die boog niet eens te dromen!
we hebben het er dus ook niet over gahd. het probleem is nu dat de laars bij de achterkant van mijn knie, mijn knieholte op ongeveer 3 cm na niet haalt. de laars is al flink aan het zakken. als ik nu op mijn paard zit komt de dresuurboog onder de zijkant van mijn knie uit! ik ben bang dat als de laars nog verder gaat zakken (wat zeker gaat gebeuren) ze veel te laag worden! en dat vind ik er helemaal lelijk uit zien.
ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit hebben. ik wil Huet wel bellen maar ben bang dat hij er niets aan gaat doen. ik begin ook steeds meer te bedenken dat de hoge boog een soort afleiding was om de lage binnenkant de compenseren, dat hij dus een soort fout heeft gemaakt.
ik hoor het wel!