Erve Meenderinkboer!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Erve Meenderinkboer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-04 18:20

Naar aanleiding van een eerder Topic [BI] Erve Meenderinkboer!! hier dan m'n foto's!! Haha!

Viele Spaß!! *LOL*

Eerst even een namenrondje!:

Afbeelding
Ikke, Linde en Josje!! *LOL*

Afbeelding
Maaike!!!

Afbeelding
Stephan, mijn slaapkamergenootje + begleider op Erve Meenderinkboer!!

Afbeelding
En Suzanne en Bjorn!.. Alleen gingen wij niet echt met Bjorn om, en wilde hij ook niet echt op de foto!!

Afbeelding
Stephan op Daisy en Elsbeth (Kubarah hier op bokt) op Flori-Jade!! Lachen

Afbeelding
Linde op Norica! Leuk, Snel paard!! *LOL*

Afbeelding
Josje op Bolero!! *LOL* Braaf paard!! .. Alleen voor jongens niet erg lekker om op te rijden!!! Bloos

Afbeelding Stephan op Mirakel!! *LOL*

Afbeelding
Zo hoor je dus NIET op het paard te zitten heh jongens!!! Bloos!
Afbeelding
En zo al helemaal niet!!! Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
Mirakel!! Cool Leuk paard!!! Lachen

Afbeelding
Dit is Romeo, en mijn favoriete paard van daar!!! *LOL* "Echt een Prechtbeest!!! Tong uitsteken "..

Afbeelding
Onze GangBang op buitenrit!! .. Pling Altijd leuk!! *LOL*

Afbeelding
Stephan op Valencia!! Cool

Afbeelding
Josje op Bob, een gekke Haflinger!! Lachen

Afbeelding Ik met Fabiola!! Pling Leuk, Snel paard ook.. Lachen

Afbeelding
Nog een keer Fabiola!!! Kwijl

Afbeelding
Linde op Isabella, een hele snelle fjord!! Tong uitsteken

Afbeelding
Maaike op Arabel!!.. Maaike kijkt alleen niet zo blij, omdat ze zo'n pijn heeft in de "Gevarenzone" door de hoge schoft!!! Clown

Afbeelding
Op deze plek stoppen we altijd om te picknicken tijdens de Dagtocht!! *LOL*
De paarden van rechts naar Links: Dastella, Norica, Romeo, Onix, Angelica, Fabiola!! Lachen

Afbeelding
Julia Lovers Romeo.. Hahaa!! *LOL* Romeo met op haar rug Julia, een meisje van "Die Flardingha Ruiters".. Lachen

Afbeelding
Lekkerrrrrrrrr Kontje(s)!!!!! Vingers aflikken

Afbeelding
Ik voor de huifkar met Obelix (links) en Astrix (rechts).. Lachen *verschrikkelijke foto.. Misselijk*

Afbeelding
Ik met Fabiola op de hei!!

Afbeelding
Miranda, Begleidster, op Chevallie!! *LOL* Hele moeilijke pony!! Tong uitsteken

Afbeelding
Dit zijn Maaike en Daniëlle aan het swingen tijdens de bonte avond van "Die Flardingha Ruiters".. Cheese!

Afbeelding En tot slot werd Steef helemaal ondergekalkt door Josje en Maaike!! Nagelbijten / Gniffelen !! Schijnheilig

Afbeelding
En Blijkbaar was dat niet goed genoeg!! ~~}> *LOL*

Dit waren mij foto's.. Bloos Had er in totaal iets van 140, maar heb er even een paar uitgekozen om hier te plaatsen!! Lachen

Ik hoop dat het wat was!! .. En als je er zelf ook heen wil

http://www.ervemeenderinkboer.nl

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>


quiwie1
Berichten: 14
Geregistreerd: 04-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 18:33

Ha zo grappig!!! Wij gingen ook altijd naar Erve meenderinkboer!! En ook een keer met Linde!! Leuk om een aantal bekende paarden te zien, zoals Valencia (wow wat is ze wit geworden!). Groetjes en doe de groeten aan Linde!!

CIAOOOOOOO!!!!

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-04 19:25

Hahaha... Ik ga al een paar jaar met Linde en nog veel andere mensen erheen!! *LOL*.. Ken je mensen zoals Marcella, Maaike, Nienke ook?!! Lachen

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

silas

Berichten: 5661
Geregistreerd: 12-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:59

Leuke foto's, ik ben daar lang geleden ook geweest.
Staat het paard Iserlohn er nog?
Dat was mijn schatje.

Biepje

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:03

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooowww!!!!!!!! Erve meenderinkboer! Geweldig! Daar ga ik ook zo vaak naartoe! Elsbeth, Josje, Miranda,... Die ken ik allemaal! Esther is nu ook bevallen van een tweeling: Julian en Thomas! O geweldig! Ik heb daar al praktisch elk paard gereden denk ik! Staat Bianca er nog? Die was deze zomer nieuw, maar nogal wild... En Flori-Jade is weer beter blijkbaar! Er was namelijk een of andere gek geweest die haar been had opengesneden! Echt geweldig! Naar dit topic ga ik nog vaak terugkomen! Het is echt het beste kamp dat er bestaat!

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-04 22:12

Silas: Iserlohn is er al zeker 2 jaar niet meer, weetniet wat ermee gebeurd is, maar ik heb hem ook nog gekend!! *LOL*..

En Biepje: Esther is Zondag 24 Oktober bevallen van 2 zoontjes idd!! *LOL*.. 2 Hensjes!! Haha, Bianca is er nog steeds, het heethoofdje!! *LOL*

Er was afgelopen wel een paardencrisis daaro zeg, Bolero naar de kliniek, Dingo, Wanda, Mirakel, Nandor, waren allemaal ziek/zwak/misselijk!!

Noeshka is wel weg als je dat nog niet wist!!
Maar Romeo, En Fabke blijven de leukste heh!!! *LOL* Tong uitsteken

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

Biepje

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:25

O Biancaatje, daar heb ik me echt mee geamuseerd! Elke keer begon ze al te dribbelen als ze ook maar in de buurt kwam van een galoppad. En dan vlak voor die galop, steigert ze dan lekker hoog, springt ze vooruit en vlamt ze weg... Dan moet je haar eens proberen te houden. Nou ja, het is me toch wel gelukt. Paarden ziek? Tjee... Vreemd... Noeshka weg? Ik geloof dat ik haar vorig jaar, vlak na haar aankomst nog heb gereden... Maar Romeo, Fab, Onix, Bianca, Marino, Igor... zijn echt zo leuk, je hebt er niet echt 'slechte' paarden (behalve de supertrage dan).

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 09:06

Isabelle Lovers Heeeeel leuk paardje! Heb ik een paar jaar geleden m'n ponykamp op gereden. Wat kon ze hard Tong uitsteken
Gaaf joh om weer eens foto's van daar te zien!

» Never give up on the things that make you smile..

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-04 20:30

Biepje, Wie noem jij dan supertraag?! Ik vind geen eentje erg langzaam, je moet ze alleen goed rijden!! *LOL*.. Ik rijd net zo graag op Daisy als op Romeo!! En ik denk niet dat Bianca ging steigeren hoor, maar een beetje omhoog sprong van opwinding!! Lachen

En welke Igor bedoel je?!

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 21:47

waaahahahah !!! lekker ondergeklat Tong uitsteken ik had t nog veel erger gedaan

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-04 15:55

Renee_vd schreef:
waaahahahah !!! lekker ondergeklat Tong uitsteken ik had t nog veel erger gedaan


Voor een jongen is dit echt wel erg genoeg!! Geloof me.. Terwijl die meisjes die het opdeden niet eens in de gaten hadden toen ze het opdeden, dat het zoveel was.. Pas toen de foto op de computer stond schrokken ze hoeveel het eigenlijk was..!!! *LOL*

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 16:16

Leuk om weer eens foto's van Meenderinkboer te zien.
Ik heb daar ook aardig wat weekendjes rondgescheurd met Daisy Heerlijk.
Helaas alweer anderhalf jaar geleden dat ik er was.

Wat leuk om te horen dat Esther bevallen is van 2 zoontjes! Werd tijd Bloos!

Het valt allemaal wel mee met de zwaartekracht.

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-04 16:20

Jaa heh, ze had een gigantische buik... En daarnaast zijn die jongens NOG vroeg gekomen, want ze was pas half November uitgerekend!! Verward

Daisy, wel een leuk paard.. Alleen rij ik er niet vaak op!! Lachen

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:04

oh leuk om die foto's te zien zeg wil er nu binnenkort echtheen

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 10:01

Wat leuk, ik ben daar een jaar of 11/12 geleden op ponykamp geweest, mijn ponykamppony Vico zal wel niet meer op deze aarde rondlopen....

Geef mij maar een joint zei de goudvis, dan wordt ik haai!!

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-04 20:00

meisje333 schreef:
Wat leuk, ik ben daar een jaar of 11/12 geleden op ponykamp geweest, mijn ponykamppony Vico zal wel niet meer op deze aarde rondlopen....


Zeker weten wel!!! Vico gallopeert nog rustig een Dagtochtje mee hoor!! *LOL* Ik vind dat zelf ook één van de leukere pony's daar!!

*Boytjeh: ben je er al eens geweest!?! Lachen

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:54

HE migz wat een geweldige foto's weer..!!! Heel jammer dat ik niet mee was Boos! volgende keer beter he, al kan ik in de mei wsl weer niet vanwege me examens snif! Spreek je X

Brent mijn stoere vent !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-04 18:59

Daar ging ik vroeger ook op kamp. Chevalie ken ik nog wel. Was Misty er ook nog?

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-04 22:11

veer"]
HE migz wat een geweldige foto's weer..!!! Heel jammer dat ik niet mee was Boos! volgende keer beter he, al kan ik in de mei wsl weer niet vanwege me examens snif! Spreek je X
[/quote]

Och Och, Ik ga in de Mei ook!! Tong uitsteken Je moet idd gewoon weer een xtje mee gaan, Gewoon goed sparen!! *LOL* Zou wel weer gezellig zijn als we weer met de hele gangbang gingen!

[quote="Katrien schreef:
Daar ging ik vroeger ook op kamp. Chevalie ken ik nog wel. Was Misty er ook nog?

Yep Misty was er ook nog steeds, snelle pony!!! *LOL* Wel oud, maar nog steeds erg snel!!

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

Siggislief

Berichten: 13848
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 10:00

leuke foto's

Bram ✝12/08/'15

Kubarah

Berichten: 97
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 12:57

Hoi allemaal!!

Alles goed?? Misty loopt hier ook nog steeds hoor!!

Gave foto's hoor!! Waar staan de rest van de foto's?? Ben benieuwd. Vind het jammer dat ik niet met jullie heb gereden hoor!!

Met de kids gaat het goed.. Ze zijn vrijdag thuis gekomen. hens en esther zijn er erg druk mee maar het gaat prima met Julian en Thomas!!!

Met Bolero gaat het ook weer goed. hij is al aardig gegroeid... Met de rest van de paardjes gaat het ook prima!!

Groetjes elsbeth

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-04 21:34

Kubarah schreef:
Hoi allemaal!!

Alles goed?? Misty loopt hier ook nog steeds hoor!!

Gave foto's hoor!! Waar staan de rest van de foto's?? Ben benieuwd. Vind het jammer dat ik niet met jullie heb gereden hoor!!

Met de kids gaat het goed.. Ze zijn vrijdag thuis gekomen. hens en esther zijn er erg druk mee maar het gaat prima met Julian en Thomas!!!

Met Bolero gaat het ook weer goed. hij is al aardig gegroeid... Met de rest van de paardjes gaat het ook prima!!

Groetjes elsbeth


Heee Elsbeth, Je hebt toch wel met ons gereden deze keer?! Die staan nog op een andere site, maar misschien kan Josje die sturen via msn ofzo!! Lachen Zijn er namelijk echt veel!! *LOL*

beter dan Bolero weer beter is, *maar Jammer dat Steeph weg is, en BB er nog is!! Tong uitsteken (*Sorry.. Ff Offtopic Bloos )..

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

Madeloenie
Berichten: 7
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 21:10

Heey prachtig die foto's vooral die van stephan haha lach me kapot!!! ik kom ook al 10 jaartjes in Markelo:) en ga er over 4 weekjes al weer heen OK dan! heb er superrr zin in!! nou toedeloee xxx

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-04 21:46

Madeloenie schreef:
Heey prachtig die foto's vooral die van stephan haha lach me kapot!!! ik kom ook al 10 jaartjes in Markelo:) en ga er over 4 weekjes al weer heen OK dan! heb er superrr zin in!! nou toedeloee xxx


Jaaa Klopt.. jij bent toch die vriendin van Saskia? Lachen .. Ik ga in de Mei weer, een weekje!! *LOL*

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

Madeloenie
Berichten: 7
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 22:30

spreek der eingelijk niet zo veel meer we zatten vroeger op dezelfde manege! lekker hoor een weekie voor een week moet ik nog even wachtten totdat het zomer is Lachen ga met de pase ook een weekend Haha! ga jij zomers ook alltijd? doeii xx


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 20 bezoekers