Ik ga dit jaar heen en nu voor het eerst als ruiter, ging anders altijd kijken...
Ik moet zaterdag klasse B, cat E.
ammi
Geplaatst: 24-10-04 21:33
Ik ook!! Dit jaar in de B paarden, vorig jaar L.
en mijn vriend doet ook mee, in de L paarden.
Anoniem
Geplaatst: 24-10-04 22:51
IK ben er ook, nu als toeschouwer, helaas niet als ruiter Ben er bij B paarden, B/l/m/zz pony's Misschien bij het L paarden, en zowiezo bij het Z en ZZ nationaal en de internationale wedstrijden.
Biertabje
Geplaatst: 25-10-04 18:24
nope heb er een x aan megedaan in het M pony's zou dit jaar L en M paarden maar dat gaat niet door! succes!!
DiLiberty
Geplaatst: 31-10-04 11:52
ik ben er ook ( ik had al een topic gestart, maar toen bleek dat er al meerdere topics hier over te gaan) Ik doe mee bij de Z pony's.
Fun_Fun
Geplaatst: 16-11-04 17:58
heey
ik ga er heen, voor ponyclub meppel B/D
stabby
Geplaatst: 29-11-04 23:16
heey, k heb er ook aan mee gedaan, in de B cat D en ik had het 1e parcour 1 balkje, was wel jammer, tikte hem net aan en het 2e parcour was k 1e k was egt vet blij en toen zouden we naar huis gaan, en ik zei, mam nog ff wat snoepjes kopen, en toen hoorde ik mijn naam, en iedereen die zei'' je moet weer op je pony'' haha want ik was de beste combinatie in de B cat A,B,C,D en E. maar mij pony stond al op de wagen, en toen had ik een pony van een vriendin van mij geleent(misschien heeft iemand mij nog wel gezien) ik had namelijk geen laarzen aan en ik had ook haar cap op haha maar vond het wel jammer dat ik de ere ronde niet met mijn eigen pony kon rijden , maarja nix aan te doen. heeft er nog meer iemand gewonnen?? zet er dan pleas ff iets op , dat is wel leuk
groetjes linda
Emenem
Geplaatst: 02-12-04 15:47
heyja k heb er ook aan mee gedaan t ging super goed ik dee op 2 ponies mee in de LD en was 3x inde prijsen van de 4x k was een keer 7de en x 8ste en een jkeer 1ste jah ik ben vet blij k reed op een helen jongen pony van 4jr en k mag nnu al bijna M starten doegg