Los Angeles; Dagboekverslag + HEEL VEEL FOTOS! :=

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26557
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Los Angeles; Dagboekverslag + HEEL VEEL FOTOS! :=

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 19:18

Haaaaaaaaaaaaai Haha!:D:D

Nou, 1 woord, het was SUPER

Heb een dagboek bijgehouden, jaja ik heb er wat afgeschreven.. dus laat ik maar gewoon beginnen Clown

Dinsdag 12 oktober 2004
Two days before
22.13 uur


Hier zit ik dan. Beneden in onze luxe stoel, hangend over de zijleuningen. Mijn moeder moppert dat ik recht moet gaan zitten, maar dat zit niet fijn. Recht zitten in zo'n stoel als deze is een disaster. Mijn vader drinkt wat bier, zijn voeten zijn gestoken in versleten sportsokken die ooit wit waren. Ik zak nog wat verder onderuit, en besef amper dat het al bijna zover is. Overmorgen.. damn!
Vandaag wensten de meeste klasgenoten me al een fijne vakantie. Morgen heb ik alleen een blokuur Spaans, terwijl de rest van de klas Duits heeft, en dus geen school. Waarom moest de Spaanse lerares nu ook nog een woordjestoets opgeven?!
Hoe indrukwekkend zal LA zijn? Natuurlijk heb ik zo mijn verwachtingen, maar ik denk dat het nog indrukwekkender is dan dat. Donderdagochtend om half 12 vliegen we met de KLM. Zal wel een lange zit worden, 10 uur dacht ik!
Anyway, ik ga maar richting bed...

Woensdag 13 oktober 2004
The day before
13.45 uur

Yes, school uit! Onder de Spaanse les (waarvan de toets werkelijk bagger ging) bedacht ik me dat ik morgen rond deze tijd al in LA ben!
Dadelijk nog even naar Boas om te trainen, dan heeft hij een weekje vakantie, vind ie vast lekker! En dan.. inpakken!
Oh.. en mijn haren verven, als ik nog tijd heb Cool

Donderdag 14 oktober 2004
The Big Day
Schiphol Airport, Amsterdam
10.10 uur

Inmiddels zitten we op Schiphol bij Gate E20. De vlucht ligt nog op schema. Vreemd genoeg heet het KLM vliegtuig "City of Beijng". Beetje vreemd Rolleyes
Lekkere file gehad, door de staking van het openbaar vervoer. 2,5 uur! *grr* Stoom uit je oren
Met inchecken stond er een Amerikaans echtpaar achter ons, was heel gezellig. Ze komen uit de staat Washington en vlogen op Seattle, om door te gaan naar Vancouver.
Volgens mij hebben we vertraging. Het is inmiddels al half 11 en we mogen nog niet instappen. Oh, als je het erover hebt...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vanuit het vliegtuig, en met het opstijgen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Daar gaan we... Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Donderdag 14 oktober 2004
KLM vliegtuig
16.58 uur, Nederlandse tijd

We vertrokken een half uur te laat. De piloot vertelde ons al vrij snel de vliegroute. Eerst over Purmerend (Daan, ik heb naar je huis gezwaaid Clown) langs Engeland en Schotland, over de Shetland eilanden en Ijsland, Groenland, Canada, the Rocky Mountains, Montana, Utah en Wyoming. Ofzo Tong uitsteken
Inmiddels zijn we op de helft van de vlucht en het gaat zoooo langzaam Gaaaap
De Shetland eilanden waren bedolven onder bewolking, maar Ijsland en Groenland heb ik wel mee kunnen pikken. Groenland is echt indrukwekkend... lijkt net de Noordpool!
Ze draaien leuke films. Spiderman 2 is net af en Harry Potter 3 gaat zo beginnen.

Afbeelding
Mam en ik Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding
IJsland

Afbeelding

Afbeelding
Groenland

Afbeelding
Mooi he?

Afbeelding
Canada

Afbeelding
Utah!
Ben weg van de kleuren!

Afbeelding
Salt Lake City... een HEEL klein stukje ervan Knipoog

Afbeelding
Graancirkels? Geen idee, maar ik vond het wel apart Haha!

Afbeelding
Las Vegas!

Afbeelding
LOS ANGELES!!

Afbeelding

Afbeelding
Downtown LA

Afbeelding
Landing inzetten

[imghttp://groups.msn.com/_Secure/0TgB9A9MWb3gpOZMf!SwJV0MFNEDfUb2AdWKenu52A2yaQkh6bdvokn6pT6*YYJqS1*wxb!OPCijxxslXm!U23rxC*CKU3gXfirF4Glrt1bAXWhYWUVTp5g/Los%20Angeles%20032.jpg?dc=4675493873505113266[/img]
Bijna Haha!

Afbeelding
And.. TOUCHDOWN! Tong uitsteken

Afbeelding
Wachten op het vervoer richting hotel

Vrijdag 15 oktober 2004
Hyatt West Hollywood
Sunset Boulevard
08.30 uur


Het is hier geweldig. Volgens mij zou ik hier best kunnen wonen. Vanaf het balkon kijk je uit over Hollywood en Downtown LA. Gisterenavond besloten mam en ik naar Hollywood te lopen en het hotel op te zoeken waar we eerst zouden zitten. Het leek niet ver, maar een uur lopen deden we wel! En dat op mijn puntjes... Blauw oog
De terugweg hebben we maar een taxi genomen.
Anyway, toen we bij de Walk of Fame kwamen het het Chinese Theater, zagen we dat er iets aan de hand was...
een PREMIERE! Holy oliebol, dat heb ik gelijk weer. En ja hoor.. maak het nog wat erger, de camera lag in het hotel!
Het ging om de premiere van "Surviving Christmas" met in de hoofrollen Ben Affleck en Christina Applegate... en dat was leuk! Vette limo's, pers en natuurlijk de rode loper!

Uitzicht vanaf het balkon:

Afbeelding
In de verte Downtown

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vrijdag 15 oktober
Hyatt West Hollywood
Sunset Boulevard
Los Angeles
18.55 uur


Vanmorgen al even op msn geweest, voordat we richting Universal Studios vertrokken. Dat was echt super. Nog veel en veel leuker dan de premiere. Mooier dan the Walk of Fame. Vooral de Universal Tour, dat was het toppit. Een rondrit door Hollywood City. Wat is HC? Daar zijn alle sets! Daar worden films, clips en tv-programma's opgenomen! That's where it all happens! Tong uitsteken
We kwamen onder andere langs sets van Jaws, the Mummy, Back to the Future, Jurassic Park, Bruce Allmighty, Crossing Jordan, Charmed, Buffy the Vampire Slayer...
We zagen New York Street, die zo omgebouwd kan worden tot een ander. Toen we de tour de 2e keer deden (wat ik graag wilde, reden wordt zo wel duidelijk Knipoog ) waren ze daar zelfs aan het opnemen voor Crossing Jordan!!!! Haha!
Ik herkende zelf een plek uit Buffy the Vampire Slayer. En de nieuwe serie in Amerika "Desperate Houswifes" (THNX CAT! Haha! Tong uitsteken)
Het toppunt... de set van Pirates of the Caribbean!!!!
Geweldig.. loved it.. het idee alleen al dat Johnny Depp en Orlando Bloom daar ook gelopen hebben

Dadelijk krijg ik nog telefoon van Cat (Guinevere), ze woont bij Washington DC en kan gratis lange afstanden bellen.... aangezien we altijd lekker kletsen op msn en via de microfoon, zeg ik hier geen nee tegen! Haha!

Afbeelding

Afbeelding
Restaurant van Justin Timberlake, hoorde bij het hotel.
Lekker duur Geld, geld!

Afbeelding
Op weg naar Universal

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Sorry dat ik zo lelijk kijk, had nogal last van de zon Clown
Maar heb nu een nieuwe zonnebril Cool

Afbeelding
Van Helsing...

Afbeelding
Nickelodeon Center Schijnheilig

Afbeelding
New York Street
Gebruikt voor: vele series *Crossing Jordan*
Bruce Allmighty
Afbeelding
NYS

Afbeelding
NYS

Afbeelding
Bruggetje zakte heel eng in elkaar terwijl je erover heen reed Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Afbeelding
Gebruikt voor Seabiscuit...

Afbeelding
King Kong Clown

*trommelgeroffel*

*zwelt aan*

*BAM*

Afbeelding
Set van Pirates of the Caribbean!!!!!!!!!! Hyper!

Afbeelding
Jaws (ook de set)

Afbeelding
Set van de nieuwe Amerikaanse serie "Desperate Housewifes"

Afbeelding
Deze herkende ik zelf.
Gebruikt in Buffy the Vampire Slayer!!! Rock-on, dudes!

Afbeelding
The Grinch...

Afbeelding
Show Waterworld.. heel apart

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikt in Van Helsing!

Afbeelding
Daar hoort hij ook bij Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
Show van de Blues Brothers!
Muziek!

Afbeelding
Cast van Van Helsing Haha!

Afbeelding
Auto uit 2 Fast 2 Furious

Afbeelding

Afbeelding
Verandering, van normaal naar een set Haha!

Afbeelding
Matt Damon Schijnheilig

Afbeelding
Sweet.. Haha!

Afbeelding
Bloos

Afbeelding
Deze was eng.. Nagelbijten / Gniffelen (maar wel leuk Haha!)
Je ging in het donker omhoog, en je wist wel wat er kwam, maar het kwam heel onverwacht. HARD, heel steil, echt een vrije val... brrr Tong uitsteken

Afbeelding
Op de set van New York Street (again) maar nu waren ze aan het filmen voor "Crossing Jordan!"

Afbeelding
Zie daar alle drukte Haha!

Afbeelding
Water, water en nog eens water

Afbeelding

Afbeelding
Sfeerplaatje...

En daar komt ie weer... NOG meer Set Pirates of the Caribbean!! Party!!

Afbeelding

Afbeelding
Dit vind ik 1 van de mooiste foto's die ik gemaakt heb.. het HEEEEFT gewoon wat!

Afbeelding

Afbeelding
Dit grasveld kunnen ze laten onderlopen met water en als meer gebruiken.
Is o.a. gebruikt voor de scene van Bruce Allmighty waar ze op het water lopen....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Overzicht, wat ze waar aan het opnemen waren!

Afbeelding
De foto waar de meesten van jullie op hebben gewacht.... Schijnheilig

Afbeelding
Cool

Afbeelding

Vrijdag 15 oktober 2004
Hyatt West Hollywood
Sunset Boulevard
Los Angeles
10.15 pm

Heb meer dan een uur met Cat aan de telefoon gehangen, denk dat dit wel aangeeft hoe gezellig het was! Daarna hebben we gegeten bij de Mac, nog wat fris ingeslagen en ik heb een Moviestarkaart aangeschaft. You'll never know...
Anyway, ik ga nu naar bed. Morgenochtend naar het Hollywood Shopping Center, morgenmiddag naar die in Beverly Hills en morgenavond de Helicoptervlucht met aansluitend Diner.

Zaterdag 16 oktober 2004
Hyatt West Hollywood
Sunset Boulevard
Los Angeles
16.03 pm

Vanmorgen was ik rond half 7 wakker en kon ik nite meer slapen, dus stond ik maar op. Rond half 8 zat ik achter de computer. Daarna zijn we helemaal weer naar the Walk of Fame gelopen en hebben we daar gegeten. Nu heb ik ook foto's van een aantal Sterren. Johnny Depp, Steven Spielberg en Whoopi Goldberg. Ook zijn we nog in het Hollywood Shopping Center geweest, maar het was niet echt denderend. Of te duur, of geen leuke kleren. Helaas Tong uitsteken
Stiekem ook nog even door het Chinese Theater gelopen, waar alle premieres gehouden worden. Woei, wie zouden me voor gegaan zijn? Haha!
Het Beverly Shopping Center was onvindbaar. We zaten al wel bij het huis van Phil Collins, kwamen we later achter.
En ik heb Brandy gezien @ Sunset Strip! Ze lachtte wel ubervriendelijk naar me, het duurde even voordat ik het door had... Frusty
En nu, op naar de helicoptervlucht!

Afbeelding
Uhm.. tjah Schijnheilig
Sarah Michelle Gellar fan he.. Haha!

Afbeelding
Walk of Fame

Afbeelding
Bloos! Schijnheilig

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Oh yeah Rock-on, dudes!

Afbeelding
Chinese Theater...

Afbeelding *LOL*

Afbeelding

Afbeelding
*Ahum*
Wake up girl Rolleyes

Afbeelding
Tja, als je haar niet spot, dan moet het maar zo Haha!
Sarah Michelle Gellar Knipoog

Afbeelding

Afbeelding
Hollywood Shopping Center

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lips are sealed

Afbeelding
Party!!

Afbeelding
en daar kunnen ze niet meer op, zoveel als je er in LA spot! Haha!

Zondag 17 oktober 2004
Hyatt West Hollywood
Sunset Boulevard
Los Angeles
19.28 pm

De helicoptervlucht was geweldig. Scott, de piloot, zalt vol met humor, evenals Jeff, een mederwerker. Scott en Jeff hebben heel veel vertelt over bekende mensen die ze ontmoet hebben, dat het nu lijkt alsof ik ze zelf ken. Vreemd idee . En dan heb ik het niet over onbekende talenten, aankomende talenten, maar over Britney Spears, Jennifer Lopez en Dr. Phil. Okay... Scheve mond
Ze hebben daar 2 helicopters, dus de kans is ook nog eens supergroot dat ik nu op dezelfde plek heb gezeten als 1 van hen.. oke, nog gekker idee Clown
LA by Night is betoverend. De vlucht eveneens. Foto's zijn heel wazig, omdat een helicopter nu eenmaal niet stil hangt.
Daarna hebben we met Jeff en Morris (chauffeur en medewerker) gegeten @ LAX Airport. Heel mooi uitzicht en heerlijk eten!

Vandaag hebben we de city tour gedaan. Venice beach, Santa Monica, Rodeo drive, Hollywood. Been there, done that Cool
Steven, de chauffeur, wist heel veel te vertellen. Arnold Swarchennegger is als bodybuilder begonnen op Venice! Johnny Depp heeft een club, vlakbij ons hotel! (:=)

Aan het eind van de middag zijn mam en ik zelf nog op pad naar Beverly Hills geweest. Huis van Angelina Jolie gespot Cool En mooi!! Waaaauuuw!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Venice Beach

Afbeelding

Afbeelding
Cool

Afbeelding
Farmer Market

Afbeelding
Bovenop Johnny Depp Cool Haha!

Afbeelding

Afbeelding
Daarachter woont Phil Collins (Sunset Blvd.)

Afbeelding
Johnny Depp's Club....

Het huis van Angelina Jolie!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding
Hiervan heb ik dus de rode-loper-actie-premiere gezien Tong uitsteken

Afbeelding
Dat is het restaurant waar we met Jeff en Morris hebben gegeten. Alleen was dat in het donker met alle lampjes aan! Lachen

Afbeelding
Bokken @ LAX Airport Knipoog

Afbeelding

Afbeelding
Met me nieuwe kleur haar Cool
En? Haha! Het valt hier volgens mij iets feller uit dan het is Tong uitsteken

Afbeelding
Bye Bye LA Verdrietig

Afbeelding

Maandag 18 oktober
KLM Vliegtuig
Somewhere above the USA
17.39 uur


*grom* Bijna 1,5 uur vertraging! Problemen met het laden van de koffers. Waardeloos! Op het vliegveld eindelijk een leuke zonnebril gevonden en nog even op Ineternet gezeten. Daarna gewacht op een bankje. Roept mijn moeder ineens "Shanna, Orlando!" Dus ik vlieg overeind (duh Rolleyes ) Of course not...
Maar een look a like is het zeker! Jemig! Blond haar, zoals hij in LotR heeft, wel korter. Ook donkere wenkbrauwen en die hele donkere ogen.. mwaah... Kwijl
En een stukkie jonger!
Anyway, wij het vliegtuig in. Wie zie ik zitten, 5 stoelen verderop, in dezelfde rij?
De Fake Orlando! Waaaah Cool Dat wordt vast een leuke vlucht! Tong uitsteken
Oke oke, ik zal proberen of ik, speciaal voor jullie, een foto kan schieten. OMG... hij is wel ECHT cute hoor! Haha!

Maandag 18 oktober 2004
KML Vliegtuig
USA
19.12 uur

Zojuist gegeten, dat was goed maar het smaakte me niet helemaal. Ben wat misselijk en licht in mijn hoofd. Geen idee waar het door komt. Op het moment vliegen we door een turbulentiegebied, ook niet zo veel fun.
Nu ik toch niks te doen heb ga ik maar opschrijven waar ik aan denk bij de liedjes op mijn MP3 speler.

1 Evanescence - So Close
Doet me denken aan Paulien (Rainie). Ze zei me ooit dat ze niet wist waar het over ging, de boodschap niet kon vinden. De meeste nummers vertellen een boodschap, of een verhaal. Except this one. And you know what? Paulien heeft gelijK! Ik kan er ook geen vinden... misschien iets uit het verleden wat je achter je laat, maar dat is slechts een gok.

2 Evanescence - Everybody's fool
It's like making a hugde mistake in front of a really big crowd. Je wilt door de grond zakken enzo (oliebol, wat een turbulentie hier, dat schrijft absoluut niet!) Je denkt dat niemand het ooit zal vergeten, alsof je altijd met een bord voor je kopt zal blijven lopen waar het met grote letters op staat geschreven....

3 Avril Lavigne - My happy ending
Ruzie met je vriend. Zwaar oliebol, niet grappig. Heel simpel, luister naar de tekst van het nummer en je weet waar ik aan denk.

Argh, mam's Orlando kwam net aanlopen. We zijn het erover eens dat hij rond de 20 is en absoluut niet lelijk Schijnheilig

Als ik aankom op Schiphol sms ik eerst Danielle en Laura... grr.. vervelend hoor, als je niet kunt smsen!

Dinsdag 19 oktober
KLM Vliegtuig
Canada
06.38 uur

Terug naar de Nederlandse tijd. Half 10 in LA. Heb net The Terminal gezien. Goede film! Over 5,5 uur ben ik thuis. Nouja, terug in Nederland. Dan moeten we ook nog 2 uur rijden. 1,5 als we geluk hebben. Anyway, verder met de liedjes.

5 Britney Spears - I'm not a girl, not yet a woman (metro remix)
Misschien luister ik vreemde muziek. Misschien luister ik muziek die 'uit' is. Misschien liggen jullie nu in een deuk om mijn keuze, of vinden jullie me raar. Go ahead, it doesn't matter. Do whatever you want. But let me tell you this: ik luister muziek met een reden. Het helpt me ergens mee, vertel een verhaal dat ik zie zitten. Soms geeft het zelfs inspiratie voor mijn verhalen en boeken. Hate me or love me. But don't shoot me!
Dit nummer past bij mij. Geen meisje, geen volwassen vrouw. Iemand die luistert naar anderen, kiest wat ze wil gebruiken en haar eigen weg volgt. Er zijn mensen die denken dat ze me kennen. Zoals oude klasgenoten. BEEP! WRONG ANSWER!!!
Soms heb je tijd nodig om uit te vogelen wie je bent, wat je wilt. Iedereen kent dat gevoel. Het gevoel dat je je zelf niet kent of niet weet wat je wilt en moet. Het gevoel van hopeloosheid en eenzaamheid. De een meer dan de ander.
En dat is precies wat dit nummer aangeeft. Think about it.

Jeff, de medewerker bij de helicopterorganisatie, kent Britney. Zijn woorden: "She acts like a fool in her shows. Everywhere she goes, the press tells you that she is a first class bitch. Mind my words, SHE IS NOT! Britney is such a sweet girl, you can't imagine. She knows exactly what she wants and she goes for it. Yeah, Britney's sweet!" Cool

Zo hoor je nog eens wat Knipoog

Aw, mam's Orlando slaapt... hihi, soooo sweet! En ze draaien Jersey Girl, dus ik ga kijken.

Mooie film zeg! (;) )

Dinsdag 19 oktober
KLM Vliegtuig
Groenland
8.27 uur


7 Marco Borsato - Afscheid nemen bestaat niet
True. Dancie's liedje.
Ik zal haar nooit meer vergeten... my little Dancie Lovers

Zie profiel Knipoog

Nouja, ik denk dat ik het hierbij maar laat.

Heb hele grote stukken van mijn dagboek weg gelaten (hij is 45 pagina's Clown)

Als jullie het wel willen lezen, pb dan even. Bij genoeg aanvragen (hehe, wat klinkt dat Tong uitsteken) zal ik het alsnog plaatsen.

Vragen over sterren, adressen van hen, over LA of weetikveelwat, zijn welkom... pb maar!

Ik heb een geweldige vakantie gehad. Amerikanen zijn zo vriendelijk en behulpzaam (haha, Sandy Knipoog ) .. dit was zeker niet de laatste keer dat ik in LA was, that's for sure!

Ohja... een poging tot foto van de Fake Orlando (OMG... he IS cute! Tong uitsteken)

Afbeelding

Afbeelding
Sorry, meer kon ik er niet van maken. Heb 9 uur lang mijn best gedaan Scheve mond

Maar hij blijft Cute Haha! Cool

Liefs Shanna

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:31

Wihiiiiii, ik ben ook in Universal geweest Haha!
Dat boot-ding is toch met Jurassic Parc, niet?
En ben je in het Back to the Future ding geweest? *LOL*
Wij hadden toen een VIP-tour gedaan, we zijn ongeveer overal in geweest, en mochten overal voor Schijnheilig

Anouk01

Berichten: 1769
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:33

Whaa, Geweldige fotos!! Echt vet man! Haha! Jaloers..jaloers Rolleyes

Leo

Berichten: 50161
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:38

Whaaa gaaf verslag, gave foto's, gave vakantie

kortom:

GAAAAAFFF!!!

En ja; de fake Orlando ís cute; maar de échte Orlando nog cuter Knipoog

Haha!

Vind je verslag helemaal geweldig *LOL*

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:01

Gaaf Shanna !!

Heel mooi verslag en mooie foto's

Tamara

Berichten: 10445
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:10

Oew Shan, ik was al zo jaloers, maar nu..... Knipoog Damn, al die fotos van plaatsen en mensen die ik ook alleen maar van fotos ken, en dan te bedenken dat jij daar geweest bent! Gaaaaaaf!!! En ik ben jaloersssss, nog steeds! Knipoog

Maar stiekem gunde ik het je wel hoor Knipoog

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:13

Super verslag Shan, hier nog één die stikjaloers is, maar aan de andere kant: je hebt het verdiend hoor Tong uitsteken

Dominque

Berichten: 436
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:28

shan shan!
ik moet je wat vertellen.....

ben jaloers Tong uitsteken

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:45

Ik ook jaloers meisje Lachen . Echt heeel stoer! En vind fake Orlando stiekum veel leuker dan de echte Haha!

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:46

te heftig Bloos!

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:48

Echt GE-WEL-DIG!!!! Jeetje, wat super super super relaxt!!! Ten eerste alleen het idee al dat je in LA bent geweest, en tweede ook nog zo'n super verslag!! Heb echt t idee alsof ik het zelf heb meegemaakt met al die foto's erbij Hoe krijg je het voor elkaar!! Schijnheilig

Echt leuk Shanna!

bendetje

Berichten: 461
Geregistreerd: 27-11-03
Woonplaats: Aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 20:54

hey shanna

Echt een super leuk verslag. En ook hele mooie foto's!!!! Ben jaloers, maar wij zullen wel sparen voor zo'n reis.

Ik vind de look a like orlando toch iets leuker dan de echte, sorry, maar dat vind ik.

Ik vind het echt hele mooie foto's.......

Ik wil ook best geloven dat je dagboek nog langer is...... maar je hebt het super naar je zin gehad en daar gaat het toch om??

Annash
Blogger

Berichten: 26557
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 21:13

Kieffertje schreef:
Ik ook jaloers meisje Lachen . Echt heeel stoer! En vind fake Orlando stiekum veel leuker dan de echte Haha!



Hij's nog wat jonger enzo.. Haha!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 21:21

Shanna volgens mij heb je je daar echt wel vermaakt! Jeetje het ziet er gigi gaaf uit! Je hebt wel erg veel foto's geschoten, maar ik vond het erg leuk om ze te bekijken, zo krijgen we een goeie indruken van LA.
Lijkt me echt leuk om daar eens te zijn.
Jammer dat je de echte Orlando niet bent tegenkomen (je weet het maar nooit bij jou hè (A) )

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 21:40

wooooooooooow... shan..... zal k je ens wat zeggen..... k ben heftig jaloers!!!! Tong uitsteken
echt mooie Kwijl foto's maar dat zei k al Knipoog
ontzettend leuk verslag, en jah die orlando look a like ziet en idd goed uit, maar idd de echte ziet er toch iets beter uit

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 22:08

Ik wil ook naar LA! Het ziet erg echt ontzettend gaaf uit! Leuk verslag ook, je maakt ons wel jaloers. Tong uitsteken Cool

missboy

Berichten: 162
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achterhoek :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 22:09

waauw,gave fotos!!! echt stoer joh!! en top dat je het zo leuk hebt gehad daar Haha! geniet nog maar lekker na Knipoog

Nadir

Berichten: 12722
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 23:32

Je hebt het leuk omschreven... Lachen
Ben wel jarloers op je foto's hoor... Ik ben er 2,5 week geweest en heb bij elkaar nog niet eens 30 foto's als ik het goed heb...
Ik herkende wel heel veel dingen op de foto, het is daar echt heel gaaf!

Zo te zien heb je het wel naar je zin gehad... Wanneer ga je terug? Tong uitsteken

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 03:34

Die foto met superman! Haha! Dat shirtje past er prima bij. Groenland ziet er mooi uit inderdaad en dat meer Kwijl

Wat ik hoorde ik trouwens van Sandy ... zat je na 15 minuten op Nederlandse bodem alweer online? Tong uitsteken

Volgende keer wel op bezoek komen hoor!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 11:04

Gave foto's, ziet der super gaaf uit daar!
Je zal wel balen dat je terug bent Tong uitsteken
Je schrijft echt super mooi!

Annash
Blogger

Berichten: 26557
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 11:33

xtwisterx"]

Zo te zien heb je het wel naar je zin gehad... Wanneer ga je terug? Tong uitsteken
[/quote]

Uhm... dat weet ik nog niet... Maar terug gaan doe ik wel!


[quote="Guinevere schreef:
Die foto met superman! Dat shirtje past er prima bij. Groenland ziet er mooi uit inderdaad en dat meer

Wat ik hoorde ik trouwens van Sandy ... zat je na 15 minuten op Nederlandse bodem alweer online?

Volgende keer wel op bezoek komen hoor!


ARGH CAT

SUPERMAN?????????? Volgens mij staat er toch heel duidelijk Spiderman hoor Haha!

Klopt, wat denk jij dan, ik wilde mijn foto's zien hoor! Is er tegenwoordig ook nog iets wat van jou niet naar Sandy gaat, en van Sandy niet naar jou? Schijnheilig Hehe Tong uitsteken

Wie weet kom ik wel een keer langs... zou iig wel heel leuk zijn! Nu het geld nog

gabyfedde

Berichten: 11898
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 11:52

1 woord: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!
Super zeg!

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 13:11

Zo te zien heb je een onvergetelijke vakantie gehad .. SUPER


ja.. WAUW.. super.. (kon ik maar met je mee Tong uitsteken)

Annash
Blogger

Berichten: 26557
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 13:19

Afbeelding

De foto die het niet deed Tong uitsteken
Bernadette zei het me gister, maar toen was ik echt TE moe Clown

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 19:11

Echt een gaaf verslag en mooie foto's Shanna Kwijl
volgens mij heb jij je eigen echt geen moment verveeld daar haha.
Wel moe nu zeker? Tong uitsteken