Dus ik ging Olga zadelen, was al hartstikke zenuwachtig en het ging vrij goed om over de weg naar het terrein te stappen waar de dressuurproeven werden gereden. Het losrijden ging vrij goed, tot Olga begon te hinniken, ik nog zenuwachtiger. Ik mocht m'n ring dan verkennen en ja, toen ging ze er vandoor en toen had ik het helemaal gehad. Ik heb er nog even mee rondgestapt maar dan heb ik gevraagd of de dochter van de eigenares van olga ermee wou rijden, wan tik durfde echt niet meer, ik was gewoon op van de zenuwen.
Achteraf bekeken heb ik natuurlijk wel spijt dat ik niet geprobeerd heb, maar als ik er weer op zou zitten en ze zou zo hinniken en zenuwachtig zijn (waarschijnlijk mede doordat ik zo zenuwachtigwas) dan zpou ik toch weer niet durven. Ik had echt weer zo 'n schrik. Maar nu start het nieuwe seizoen en is het indoor, mssn dat ik me veiliger voel in een binnenbak dan op een open terrein. Ik vond het allesins best k*t, maar ik wist dat het mis zou gaan, want gisteren liep het ook al niet lekker.
Volgende keer beter zeggen ze, laten we het hopen