Na de dressuur even goed uitgestapt en toen het springparcours maar even verkennen. Ik bekeek de parcoursschets en eigenlijk hoefde ik het parcours al niet meer te lopen haha. (best makkelijk vergeleken met het parcours van donderdag

Toen terug naar de trailer gegaan en mijn vader kwam weer met de dressuurpunten. Toch nog 152 punten! Klinkt weinig, maar ik ben tevreden mee

Toen dus klaargemaakt voor het springen en de cross. Het losspringen ging al lekker dus ik ging met vertrouwen de ring in. En ja, foutloos

En daar gingen we weg, het bruggetje ging ze makkelijk over en de eerste hindernissen gingen super! Ik heb haar lekker laten galloperen, ze pakte zo goed aan. Het water ging ook goed. Alleen toen ik aan kwam galloperen dacht ze even; woooh, wat is dat. Maar daarna draafde ze er heel makkelijk in. De hindernissen erna gingen goed en toen hindernis 10. Ik wilde hem op 2 galopsprongen rijden, moest haar dus goed terugnemen. Dat deed ik, maar wat deed ze: Ze nam de hindernis met 1 galopsprong! Pfff, echt 3 meter voor de hindernis sprong ze weg. Maar het ging goed gelukkig haha. De andere hindernissen gingen ook weer goed en wat had ze een tempo zeg! Woh, ik heb echt bijna niets hoeven doen, ze gallopeerde zo makkelijk door. Echt lekker gevoel. Maar toen het heksenoog. Net voor de hindernis kwam ze terug maar ze sprong hem toch goed! Het was wel een beetje een rare sprong, kwam er nogal dichtbij, maar ik was allang blij dat ze erdoor heen ging

Toen naar de dierenarts, alles was goed, hartslag 84 (volgens mij). Goed uitgestapt en later op trailer gezet. Toen hebben we de cross nog maar een keertje rustig rondgelopen en gekeken. En toen we terug kwamen hoefden we nog maar even te wachten en de uitslag kwam. Ik was 7e, met heel weinig verschil. Ik was dus toch te snel in de cross, ik had voor 15 seconden strafpunten en ik was dus 35 seconden te snel, woops! Was wel balen want als ik niet te snel had gereden was ik 4e geweest! Maarja, niet aan denken haha. Ik heb al een stopwatch bij mijn oom geregeld voor de volgende cross

Ik heb weer een superleuke dag gehad, en ook nog weer es 2 winstpunten erbij! Oja, er zijn ook nog foto's gemaakt, die komen nog...