Handelsstal wlm Kennfield

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daylee

Handelsstal wlm Kennfield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 11:47

heey..

Een paar maanden geleden heb ik tot me grote spijt mijn ex-draver verkocht aan handelsstal wlm in dordrecht. Ik las hier op verschillende topics dat de paarden daar zwaar mishandeld worden. Eigenlijk denk ik dat hij al bij de slager is beland, maar toch wil ik nog even verder kijken. Toen ik kennfield had verkocht keek ik elke dag op de site van de handelsstal. Telkens stond er dan bij een ander paard een foto met daarop: verkocht. Zo kon ik het mooi in de gaten houden. Maar van de een op de andere dag was Kennfield zijn foto weg. Zonder verkocht! Alles heb ik op internet afgezocht, maar niemand herkende Kennfield. Ik besloot een e-mailtje naar de handelsstal te sturen. Weer kwam ik elke dag op internet om te kijken of ik al reactie had gehad, maar nee.. geen reactie meer! Elke dag zit ik weer te denken hoe stom ik ben geweest. Het liefst zou ik hem vandaag nog terug kopen! Kennfield is 1.58, donkerbruin/zwart. Was geschoren toen ik hem verkocht en zou nu ong. 11 jaar moeten zijn. Heeft iemand misschien enig idee waar of hij beland is? Of is iemand bij die handelsstal gaan kijken toen hij daar stond? Als iemand dan ook iets weet.. wil diegene het dan aub vertellen. Het is echt de stomste fout in me hele leven geweest.
Groetjes..

aisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 14:58

Misschien kun de stal opbellen om te vragen waar hij heen ois gegaan. Misschien een advertentie op marktplaats? in iedergeval veel sterkte.

mariska26

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 17:56

Kennfield is inderdaad verkocht,maar niet aan de slager
Mensen die hem gekocht hebben zijn er erg blij mee,maar willen geen contact met de vorige eigenaren.
Daar kunnen wij ook niks aan doen.
Maar als je iets had willen weten had je ook kunnen bellen.
Ik heb geen maitje gehad dus bellen was ook een optie.

daylee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 18:47

Ik vind het best wel vreemd dat juist dit emailtje niet aan is gekomen. Wel ben ik blij dat ik nu weet dat hij niet naar de slager is, maar doormiddel van bokt probeer ik evengoed erachter te komen wie zijn nieuwe baas is. Ben namelijk erg benieuwd hoe het met hem gaat.

mariska26

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:57

Ik heb wel meer mailtjes niet ontvangen (had een virus in mijn pc)
Maar goed jammer dat het je stomste fout is geweest om het aan mij te verkopen,maar ik heb ondanks alles wat ik nu hoor toch een leuke eigenaar gevonden bij ons in de buurt.

dimiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 19:26

daylee schreef:
heey..

Een paar maanden geleden heb ik tot me grote spijt mijn ex-draver verkocht aan handelsstal wlm in dordrecht. Ik las hier op verschillende topics dat de paarden daar zwaar mishandeld worden. Eigenlijk denk ik dat hij al bij de slager is beland, maar toch wil ik nog even verder kijken. Toen ik kennfield had verkocht keek ik elke dag op de site van de handelsstal. Telkens stond er dan bij een ander paard een foto met daarop: verkocht. Zo kon ik het mooi in de gaten houden. Maar van de een op de andere dag was Kennfield zijn foto weg. Zonder verkocht! Alles heb ik op internet afgezocht, maar niemand herkende Kennfield. Ik besloot een e-mailtje naar de handelsstal te sturen. Weer kwam ik elke dag op internet om te kijken of ik al reactie had gehad, maar nee.. geen reactie meer! Elke dag zit ik weer te denken hoe stom ik ben geweest. Het liefst zou ik hem vandaag nog terug kopen! Kennfield is 1.58, donkerbruin/zwart. Was geschoren toen ik hem verkocht en zou nu ong. 11 jaar moeten zijn. Heeft iemand misschien enig idee waar of hij beland is? Of is iemand bij die handelsstal gaan kijken toen hij daar stond? Als iemand dan ook iets weet.. wil diegene het dan aub vertellen. Het is echt de stomste fout in me hele leven geweest.
Groetjes..

Kennfield is gevonden, hij staat namelijk bij mij in de stal.....gelukkig niet bij de slager.
Willeke ik heb je al persoonlijk een email gestuurd en hoop binnenkort iets van je te horen

denise27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 10:53

Hoe is het nu afgelopen,heb je hem teruggekocht??groetjes

dimiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 12:22

nee hoor.....hij staat goed bij mij en is niet te koop.
Maar de vorige eigenaar mag altijd komen kijken.
Ze weet in ieder geval dat hij niet bij de slager ligt en dat hij nu een goed leven heeft.

denise27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 12:38

oh harstikke fijn!!!Goed dat het ook leuk kan aflopen!!!!Succes allebei!! OK dan!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 13:02

gelukkig dat het dan toch zo afloopt ,maar jammer dat de vorige eigenaar niet mag komen kijken Scheve mond

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 13:25

Cayenne heeft de topic niet goed door gelezen volgens mij...
eey dimiro je was me voor hahah, nou gelukkig da alles nu weer goed is...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:00

KindnessM schreef:
Cayenne heeft de topic niet goed door gelezen volgens mij...
eey dimiro je was me voor hahah, nou gelukkig da alles nu weer goed is...

idd, ik zie het nu pas Clown Beetje te snel gelezen denk ik Frusty

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:18

Maakt niet. Wees blij!!! *LOL*

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:33

Misschien kan je eens gewoon op bezoek komen en dan kun je hem toch nog zien?

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:41

Hahah geeft niet, gebeurt mij ook wel s dat je er snel overheen leest

daylee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 22:07

Het is allemaal goed gekomen! Kennfield heeft dus een erg goed tehuis gekregen en volgens mij heeft hij het daar nog beter als bij ons!! Super bedankt allemaal.

bramsmurf

Re: Handelsstal wlm Kennfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 10:58

hallo
ik vind het helemaal niet waar wat u allemaal loopt te zeggen want ze verzorgen die paarden harstikke goed als je even na had gedacht had je hem er niet naartoe verkocht maarja dat is nu gebeurd dus niet zeuren.
ik ben het wel een beetje met je eens want ze geven niet om die paarden ik wou een paard bij hun kopen, zewisten dat het klikte.
nu hebben ze haar zomaar verkocht..!!
groetjes
iik zou graag wat terughoren

dimiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 15:57

wat vervelend voor je dat hij al weg is, maar ja.....het is een handelstal, dus business is business.
Ik heb Kennfield ook bij de handelsstal gekocht en ik heb daar nooit over geklaagd, maar een feit is wel dat als je info wilt van de vorige eigenaar je een heel verkeerd email adres krijgt en ook verkeerde informatie. Tevens geven ze de vorige eigenaar helemaal geen info over waar het paard naar toe is gegaan, terwijl dit in overleg met de nieuwe eigenaar toch wel moet kunnen. Gelukkig heb ik via dit forum de vorige eigenaar kunnen vinden, waar ik ook regelmatig contact mee heb. Ik hoop dat je opnieuw een paardje vind waar het mee klikt, en dan niet te lang wachten he......

Groeten Dimiro

bramsmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 22:27

haaj
jah je hebt wel gelijk.
dat het een handelsstal is.
maar toch. heb jij kenfield gekocht? o leuk zal die eigenaar vast niet erg vinden want die was helemaal overstuur Tong uitsteken maarja ik hoop dat ik degene vind die smurf kocht.
xxjes

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 15:53

Wat leuk! Ik heb er verzorgd, en ben er gestopt. En ik ken Kennfield, heb hem verzorgd. Top paard! Lachen
Ben er alleen weggegaan wegens, ja je weet wel..

dimiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 21:55

Wat tof zeg.......misschien kun jij me meer vertelllen over \Kennfield.
Als je mij een pb stuurt dan geeft ik je mijn emailadres. Kunnen we even over hem bomen.

Groetjes dimiro