Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
daylee schreef:heey..
Een paar maanden geleden heb ik tot me grote spijt mijn ex-draver verkocht aan handelsstal wlm in dordrecht. Ik las hier op verschillende topics dat de paarden daar zwaar mishandeld worden. Eigenlijk denk ik dat hij al bij de slager is beland, maar toch wil ik nog even verder kijken. Toen ik kennfield had verkocht keek ik elke dag op de site van de handelsstal. Telkens stond er dan bij een ander paard een foto met daarop: verkocht. Zo kon ik het mooi in de gaten houden. Maar van de een op de andere dag was Kennfield zijn foto weg. Zonder verkocht! Alles heb ik op internet afgezocht, maar niemand herkende Kennfield. Ik besloot een e-mailtje naar de handelsstal te sturen. Weer kwam ik elke dag op internet om te kijken of ik al reactie had gehad, maar nee.. geen reactie meer! Elke dag zit ik weer te denken hoe stom ik ben geweest. Het liefst zou ik hem vandaag nog terug kopen! Kennfield is 1.58, donkerbruin/zwart. Was geschoren toen ik hem verkocht en zou nu ong. 11 jaar moeten zijn. Heeft iemand misschien enig idee waar of hij beland is? Of is iemand bij die handelsstal gaan kijken toen hij daar stond? Als iemand dan ook iets weet.. wil diegene het dan aub vertellen. Het is echt de stomste fout in me hele leven geweest.
Groetjes..