daar gaan we weer, Q opnieuw niet goed......

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_

daar gaan we weer, Q opnieuw niet goed......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 13:22

ik heb het zo gehad hiermee Huilen
de pony is amper opgeknapt, of Q loopt weer niet goed, en weer is het t zelfde, rechtachter kot niet lekker mee, maar steeds als ik de DA wil bellen gaat het ineens wel weer goed

vorige week een fijne springles gehad, clubles en priveles gingen super, postelrally gereden en gister begon de clubles goed, en ineens liep hij weer onregelmatig rechtsachterm net zoals een paar weken terug en net zoals het al een heeeele lange tijd steeds gaat.
vandaag aant halster gelongeerd en zelfs linksom liep hij rechtsachter al niet goed, rechtsom komt ie er soms doorheen maar meestal bleef rechtachter echt traag en terug in de beweging

maandag bel ik mn DA, oa nav het topic van Fitz en de andere topics over kissing spines, wil ik Q zn rug op de foto laten zetten. zn benen staan alle4 al meerdere malen op de foto en op de scan, en er is nog nooit iets gevonden wat de kreupelheid/onregelmatigheid verklaard
zn gestaak en gesteiger wordt afgedaan als karakterfoutje(zit Amor achter en die geeft stakers wordt er dan gezegd)

maargoed, maandag eerst naar mn eigen DA, die werkt samen met Someren, dus als hij niets kan vinden gaat Q door naar Someren en ik haal hem niet op voordat er een duidelijke diagnose is gesteld.
nog geen 2 jaar geleden heeft hij daar ook een tijdje gestaan en vorigjaar een week bij mn eigen DA en er is nog nooit iets gevonden wat zn trage achterbeen verklaard, en toch zit er iets niet goed

dus ja dan maar rugfoto's en hopen dat ze dan vinden wat de oorzaak is, al ben ik dan wel bang dat ik het wel kan vergeten om met Q weer op wedstrijd te gaan, we waren net begonnen in het Z1 en ik wilde ook gaan springen op wedstrijd.....

ook is mn parkietje vandaag doodgegaan, en de andere parkiet zit raar te rillen, dus die zal ook wel ziek zijn, dus ja t komt weer allemaal tegelijk Scheve mond

maargoed, 1 lichtpuntje, ik heb afgelopen weken een paar keer op een paard van een bokker gereden, die zelfs voorstelde dat ik er mee naar wedstrijd zou kunnen gaan dus ja ik heb iig iets te rijden, wie weet hou ik haar daar dus wel aan en begin ik weer opnieuw in de B Knipoog

maar dat ik nu dus 2 kreupele paarden heb is gewoon echt niet leuk Verdrietig

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 13:23

Sterkte! Hopelijk komt er wat uit, en dan liefst iets behandelbaars natuurlijk!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 13:25

He bah, veel sterkte ik hoop dat je er gauw achter bent wat het is.

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 13:34

Jeetje renske het zit je niet mee he... nou, ik hoop dat ze er in someren iets aan kunnen doen of in ieder geval iets kunnen vinden, want onzekerheid over de gezondheid van je paard is het ergste wat er is.

shana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 13:50

ik hoop dat het goed komt met je paardje ! zoals je het uitlegt denk ik oon dat het probleem in de rug zit ! mijn paard heeft ook ongeveer zoiets gehad en het was uiteindelijk een zenuw gekneld in de rug ! hij loopt nu terug zeer goed ! dus de hoop niet opgeven hoor !

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 13:53

He wat balen, het lijkt me vooral zo vervelend dat je niet zeker weet wat t is. Hopelijk rolt er in Someren toch een diagnose uit.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 14:25

jeetje wat een rotnieuws hopelijk komt er iets uit zodat je eindelijk weet waar je aan toe bent maar wel iets wat nog te verhelpen is..
sterkte

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 15:00

Jeetje wat balen Renske. Hopelijk komt er nu wel iets nuttigs uit bij de DA, want hier schiet je echt niks mee op en Q ook niet.
Ga voor je duimen!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 16:46

Balen zeg voor je.. Hopelijk vind de DA nu wel een oorzaak want dit gaat natuurlijk nergens over. Sterkte er mee en ik leef met je mee, Gracy staat ook al 2weekjes stil en minimaal nog 2weken.. Lachen

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 17:50

Ik hoop dat je snel wat weet,succes!

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:04

Jeetje, het zit jou ook niet echt mee!
En ik weet wat het is. Mijn pony tobt vanaf mei met onregelmatigheid. Ja, en als je dan net de veearts wil laten komen zie je weer niets.
Ik heb nu wel de knoop doorgehakt als ik het weer zie, dan maar direct door naar de kliniek, denk ik. Maar ja, nu staat hij weer op rust vanwege bloedarmoede. Dus het schiet niet echt op.

Succes met hem! Ik blijf het een leuk paardje vinden.

Useful

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 19:05

Sterkte er mee meis..~!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-04 19:25

tnx! hoop ook dat het iets is wat goed te behandelen is!

ben nu bij machie in enschede, dalijk lekker stappen dus heb iig wat afleiding, want ik kom de laatste weken echt iedere keer depri terug van de paarden omdat steeds 1 vd2 of nu zelfs alle2 niet goed zijn..... Scheve mond

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 20:32

He verdorie, het zit ook niet mee!
Vele sterkte ik hoop dat je nu meer te weten komt. Koppie op meid... hoe moeilijk het ook is af en toe.... Ach gut

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 19:00

tnx Lachen

ik ben net terug uit Enschede, ga zometeen naar de paarden toe, als mn vriend thuis is met de auto, t regent heb geen zin in in 15 km in de regen op de scooter en ook weer 15 km terug.... Knipoog ben benieuwd hoe Q nu loop.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:41

En hoe liep hij?

het zit niet echt mee zo he, hoop dat een rug foto idd wat duidelijkheid kan geven..
zou je niet hoezowiezo een rug foto laten maken? omdat het niet de eerste keer is dat hij niet lekker loopt?

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 21:58

waterkippie dat wil ik idd, daarom bel ik morgen de DA en leg hem t hele verhaal voor, hij kent Q al langer dan ik hem heb das ook wel fijn, en ik vraag iig om rugfoto's, wat ze verder met hem doen qua onderzoeken maakt me niets uit, ik wil weten wat hij heeft....

vanavond liep hij trouwens ineens weer stukken beter, alleen wel vreemd, linksom liep hij rechtsachter(buitenachterbeen dus) niet echt lekker soepel en ruim
rechtsom liep hij rechtachter helemaal goed en ruim, terwijl het dan het binnen achterbeen is normaal is dat toch andersom Verward

maar zoals altijd, als de DA wordt gebeld loopt hij ineens weer goed...maar toch gaat hij er zsm heen voor rugfoto's en verder onderzoek!
kreeg net nog een aanbod om een paard te gaan bijrijden, dus ik kan iig zelf bezig blijven, heb heel de zomer niet mogen rijden ivm mn nek, nu mag ik weer rijden, is mn paard weer niet goed Scheve mond maar deze keer blijf ik er achteraan zitten tot er een diagnose is gesteld, niet dat ik hem na een paar dagen kliniek kan ophalen met de mededeling: "het is een goed functioneel paard, ga er maar gewoon weer mee rijden" en daar betaal je dan honderden euro's voor Lips are sealed

marianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 06:32

Ik hoop voor je dat er wat uitkomt... Die onzekerheid steeds is ook niks, dan durf je straks misschien wel niet meer te rijden omdat je niet weet wat hij heeft.

Heel veel succes in ieder geval, en ik hoop dat er wat uit de foto's komt.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 08:16

Sterkte Renske, na al dat gedoe kun je maar beter duidelijkheid hebben. Ookal kan die nog zo vervelend uitpakken. Maar dan weet je in elk geval of het ergens vandaan komt en wat je nog van hem kan verwachten.
Liefs, Joyce

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 08:31

Renske, ik heb wel vaker gedacht dat het verhaal van Fitz en Quentin op veel punten overeen komen.
Ik hoop voor je van niet, maar duidelijkheid is ook heel wat waard.

Sterkte meid, ik hoop dat het allemaal meevalt voor je.

Hoe is het met Destiny, slaan de behandelingen met Tildren aan?

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 08:48

Succes Renske! Ik hoop echt dat je wat meer duidelijkheid kunt krijgen. Het is niet leuk als er wat uitkomt, maar dan weet je in ieder geval hoe het verder moet, want zoals het nu gaat is het ook niet fijn.
Ik hoop echt voor je dat het allemaal mee zal vallen en dat Quentin weer helemaal goed wordt!!

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 09:34

Renske20 schreef:
vanavond liep hij trouwens ineens weer stukken beter, alleen wel vreemd, linksom liep hij rechtsachter(buitenachterbeen dus) niet echt lekker soepel en ruim
rechtsom liep hij rechtachter helemaal goed en ruim, terwijl het dan het binnen achterbeen is normaal is dat toch andersom Verward

Zoals je het hier beschrijft, Dus wanneer het been aan de buitenzijde onregelmatig is en wanneer die aan d ebinenzijde is niet, dacht ik dat het een bewegings kreupelheid is en geen belastings kreupelheid. Ik ben heel benieuwd of je duidleijkheid krijgt nu. Ik hoop het zo voor je!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 10:26

Hoe laat heb je een afspraak met de DA?

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 10:39

sjeetje, je hebt ook wel steeds pech...

ik hoop voor je dat er een behandelbare diagnose wordt gesteld... geef Q maar een dikke knuffel!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 11:55

Schiet ook niet op zo he ... ik hoop dat er meer duidelijkheid voor je komt na de foto's!
Hoe gaat het verder met je pony?