de pony is amper opgeknapt, of Q loopt weer niet goed, en weer is het t zelfde, rechtachter kot niet lekker mee, maar steeds als ik de DA wil bellen gaat het ineens wel weer goed
vorige week een fijne springles gehad, clubles en priveles gingen super, postelrally gereden en gister begon de clubles goed, en ineens liep hij weer onregelmatig rechtsachterm net zoals een paar weken terug en net zoals het al een heeeele lange tijd steeds gaat.
vandaag aant halster gelongeerd en zelfs linksom liep hij rechtsachter al niet goed, rechtsom komt ie er soms doorheen maar meestal bleef rechtachter echt traag en terug in de beweging
maandag bel ik mn DA, oa nav het topic van Fitz en de andere topics over kissing spines, wil ik Q zn rug op de foto laten zetten. zn benen staan alle4 al meerdere malen op de foto en op de scan, en er is nog nooit iets gevonden wat de kreupelheid/onregelmatigheid verklaard
zn gestaak en gesteiger wordt afgedaan als karakterfoutje(zit Amor achter en die geeft stakers wordt er dan gezegd)
maargoed, maandag eerst naar mn eigen DA, die werkt samen met Someren, dus als hij niets kan vinden gaat Q door naar Someren en ik haal hem niet op voordat er een duidelijke diagnose is gesteld.
nog geen 2 jaar geleden heeft hij daar ook een tijdje gestaan en vorigjaar een week bij mn eigen DA en er is nog nooit iets gevonden wat zn trage achterbeen verklaard, en toch zit er iets niet goed
dus ja dan maar rugfoto's en hopen dat ze dan vinden wat de oorzaak is, al ben ik dan wel bang dat ik het wel kan vergeten om met Q weer op wedstrijd te gaan, we waren net begonnen in het Z1 en ik wilde ook gaan springen op wedstrijd.....
ook is mn parkietje vandaag doodgegaan, en de andere parkiet zit raar te rillen, dus die zal ook wel ziek zijn, dus ja t komt weer allemaal tegelijk

maargoed, 1 lichtpuntje, ik heb afgelopen weken een paar keer op een paard van een bokker gereden, die zelfs voorstelde dat ik er mee naar wedstrijd zou kunnen gaan dus ja ik heb iig iets te rijden, wie weet hou ik haar daar dus wel aan en begin ik weer opnieuw in de B
maar dat ik nu dus 2 kreupele paarden heb is gewoon echt niet leuk
nou, ik hoop dat ze er in someren iets aan kunnen doen of in ieder geval iets kunnen vinden, want onzekerheid over de gezondheid van je paard is het ergste wat er is.