We moesten al rond 6 uur weg, omdat ik al vroeg moest rijden. Had al die nacht niet kunnen slapen, want recht onder mn bed hield mn zus een feest

Dresuur ging op zich redelijk, maar niet super. Was 2de. Springen ging ook redelijk, overal net geen balkjes. Romeo vond het kennelijk niet echt de moeite waard om z'n benen op te tillen. Hij tikte heel wat aan, maar alles bleef liggen, en ik bleef foutloos..
Meteen, en dan ook echt meteen na de dierarts moest ik al weer de cross in, en eigelijk moet ik normaal van te voren 10 minuten stapppen om te zorgen dat Romeo een beetje rustig word. maar nee, daar was geen tijd voor. Toen ik daar aankwam had ik nog 30 seconden. En dat was al te merken bij hindernis 1. Hij wilde meteen al weigeren, maar met wat been sprong hij toch maar..
Alles ging goed totdat ik verkeerd reed, gelukkig had ik dit al snel in de gaten en heeft het me weinig tijd gekost. En dan tot de Triple *weet niet welk nummer* waar je zo iets naar beneden sprong, en de wei in sprong, ging het ook goed..
Tot ja, maar daarna niet meer. Hij nam de triple goed, maar omdat hij een stuk lager neer kwam, verloor hij al een beetje zn evenwicht, en toen was het nog glad ook, dus toen gleed hij ook nog weg. Dus toen lagen we er..
En ook stond Paul van Oers daar, dus er zullen ook ngo wel foto's van komen. Op dat moment vond ik het helemaal niet leuk dat er ook nog foto's van waren gemaakt, maaar nu, achteraf is het best grappig

Toen nog even gewacht op de uitslag, de val was niet gerekend omdat hij niet ten gevolge van de hindernis was. Wel had ik nog 10 strafpunten omdat ik (ik dacht echt niet na toen) na de val ook nog dat smalle dingtje wilde doen

Dus toen pakte ik maar het alternatief, en heb verder heel de cross zonden problemen uit gereden.
Had wel 48 strafpunten voor de tijd (2 minuten te laat binnen) maar dat maakt mij op zich niet uit..
Heb ook nog bokker gemeet: Emeraldo.. Ook verder nog paar bokkers gezien, diek al kende

En heb ook nog loulou zien crossen, zag een fjord met oranje dekje.. en naam begon met lou