Die kon hem ook nog eens voor de inkoopprijs krijgen, dus dat was natuurlijk helemaal mooi meegenomen, ik had al het geld gegeven en dit weekend zou ze daar weer zijn en zou ik hem dus krijgen.
Vandaag ging ik ff met mijn moeder naar de hypodrama om wat dingetjes te kopen voor me wedstrijd, dus we lopen langs zo'n paard die daar stond met de anky salinero deken, heel erg mooi natuurlijk!
Dus wij ff kijken bij de dekens of er misschien nog iets tussen zou zitten.
Niet echt iets gevonden...
Dus wij gaan afrekenen zie ik ineens dat de anky bonfire in de uitverkoop was (en me moeder zat al heel de tijd wel een hele mooie deken he, en ik had echt zoiets van, ja wel heel mooi maar een beetje duur voor dat geld kan je veel meer kopen..)
Dus die vrouw die achter de kassa stond zei, ja als je hem wil moet je er wel snel bij zijn want de actie loopt nog maar een paar dagen en het gaat heel erg hard, dus ik nog 's even goed kijken en me moeder zei van anders kijken we morgen wel!
Dus ik loop er naartoe hoor ik ineens die vrouw zeggen tegen iemand die daar werkt kan je die mevrouw even helpen met een anky deken 185 dus ik zeg zo bedoel je mij
Ze hadden hem niet meer.. Alleen op dat paard dus hup deken van dat paard en afrekenen!
En toen was ik ineens de gelukkige eigenaar van een anky deken
Het is vast me kerstcadeau!
Ben toen gelijk gaan passen zodat we gelijk terug konden mocht het niet passen anders hadden we natuurlijk kans dat ze helemaal niets meer hadden en hij zat echt heel mooi! Stond heel chique
Hij is trouwens bordeau met beige!
Sorry voor het lange verhaal!!

Me moeder heeft er nu 135,95 voor betaald en hij was eerst 169,95!

veel plezier ermee