Eerst de dressuur... Het springen was ernaast en dat was al begonnen dus ik zat mooi met een flink opgefokt paard

Ik had vrijdagavond de cross al een keer snel verkend en ik heb hem na de dressuur nog even goed verkend. Ik vond het eigenlijk een leukere cross dan in Neede want hier zaten veel combinaties in en wat meer variatie in de hindernissen. Alleen zoveel bochten

Toen ben ik gaan losrijden voor het springen en wat sprongetjes gemaakt. Pfff, wat was ze fel!! Echt niet normaal meer. In het parcours was het het eerste deel niet anders. Ze had echt wel door dat ze mocht crossen. Ik had een fout op hindernis 1 en 8. Ik moest haar zo rustig zien te houden voor hindernis 1 dat ze helemaal niet goed oplette en op hindernis 8 reed ik haar iets te veel op rechts aan, waardoor ze met rechtsachter de balk licht aantikte. Nouja, ik was in ieder geval rondgekomen

Toen naar de dierenarts, alles was goed en maar ff losspringen voor de cross. Ging goed dus ik ging alvast naar de start en toen zag ik dat degene voor me net weg ging! Woh, ik moest dus al snel, had ik niet op gerekend.
Ze ging echt super weg, geen enkele twijfel op de eerste hindernissen. Ze had echt gelijk door wat ze moest doen!

En toen de uitslag:
dressuur 147 pt (viel me nog mee haha)
springen 8 strafpt
cross: 0 ft
14,0 strafpt tijd>> hiermee had ik de 4e tijd dus ik was nog best snel, er had maar 1 iemand binnen de tijd gereden. En aangezien ik nog rustig heb gereden moet de volgende keer de tijd dus haalbaar zijn

Ik was trouwens 14e van het totaal, maar het zat allemaal erg dicht bij elkaar (heel veel met een totaal van in de 70, wat ik ook had).
Het was dus weer een geslaagde dag!