's Ochtends toen de wekker ging, gelijk al de zenuwen door mijn lichaam. Dus vroeg eruit en eerst even van die homeopathische druppels ingenomen. Hielp natuurlijk voor geen meter
.Daarna naar paard toegegaan om te tioletteren. Wilde eerst nog even gaan oefenen, maar ze waren aan het springen in de bak. Zie mezelf dan nog geen gebroken lijnen en slangevoltes rijden. Dus eerst maar vlechten. Moest bij hem een drama zijn, maar wat paardensnoepjes al niet kunnen doen. Hij heeft me maar één keer van het krukje afgegooid.
Daarna lekker gewassen. Meneer was ook gelijk van de vliegjes af, dus dat was een mooie bijkomstigheid. Ook de staart mooi gevlochten, dus meneer was eigenlijk zo goed als klaar.
Daarna naar huis nog even wat dingen gedaan, zoals spullen pakken en laarzen poetsen. En veel eten, want van stress krijg je honger zeg. En dan is chocola erg lekker
.Om 5 uur weer naar Libero toe. Hij vond het wel gezellig hoor, baasje en bijrijdster die aan hem ziiten te frunniken. Alleen toen we het zadel op zijn rug legden, werd hij wat chagrijnig. Hij dacht dat het een lekker tutdagje was.
Op stal nog even geoefend. Hij was strontvervelend en ging in één hoek er elke keer vandoor. Gewoon om mij te treiteren. Daarna baasje erop. Zij heeft hem naar de manege gereden. Ik in de auto naar de manege om me vast in te schrijven.
Libero was mooi op tijd op de manege, maar door de stress ging ik lekker lopen treuzelen. Had me net omgekleed, komen ze me halen, omdat ik los moet rijden. Ik heb nog even 5 minuten in de bak gereden en toen was ik aan de beurt.....bibber....bibber. Kreeg spontaan een hyperventilatie-aanval (leuk he, wedstrijden?).
Proef ging goed trouwens. De dingen waarvan ik wist dat het niet helemaal goed was, was ook zo gejureerd. Mijn zit en mijn voeten te ver in de beugels en een kromme gebroken lijn. Het stomste was nog wel, dat ik met mijn verkeerde hand groette (met zweep in mijn hand). Maar dat waren de zenuwen. Ik had 213 punten, dus mijn eerste promotiepunt is binnen, jippie
.Volgende dag heel lang uitgeslapen en gelijk ziek. Wat stress dus allemaal niet doet met je lichaam. Maar heb wel al weer zin in mijn volgende wedstrijd.
Niks voor mij op vreemde dieren *zucht* maar ik heb het overleeft