hier word ze lekker gewassen door marieke (pimlover op bokt)

en weer lekker droog gemaakt door mij

" nou ik schaam me dood!!

" ooh mama! wat zie je eruit!!"

"hey die vlechten gaan er toch wel uit he?? me moeder loopt voor banketstaaf!!"

dit is zaterdagochtend toen dus alle vlechten eruit waren. we hadden haar expres een deken opgedaan maar ze kreeg het wel weer voor elkaar om vies te worden!!

zo na veel gedoe stond ze dus in de trailer. sorry kan de foto niet draaien

dit is tijdens het losrijden, noujah dat kon je eigenlijk niet eens zo noemen, er was dus nergens plek en ik moest losrijden tussen de menners...

ff kijken hoever ze zijn in de ring.

ik weet het, ze loopt hier veelste diep. beter dit dan sterrenkijken!

de pony die voor de kar daar loopt is de verzorgpony van mijn buurmeisje, die mensen hadden mij eerst gevraagd of ik die pony+ 2 andere wilden verzorgen. nou ben toch blij dat ik voor hunter heb gekozen! niet banketstaaf bedoel ofzo maar qua grote van mij en de pony...

dit vind ik persoonlijk wel een mooie foto alleen jammer dat ik naar beneden kijk...

jah ik trek haar hier een beetje in dr mond maar ze wilde totaal niet stil staan, was bij het losrijden en uitstappen erg gehaast maar toen we in de bak waren was ze dus erg sloom...

even rondrijden in de ring, dit is ook gelijk de mooiste foto

zie hier mijn fans! net buiten de foto staat nog een hele groep.

dat voorbeentje!!

hier ingevecht met hunter, we moesten voor M al stappen..

even stappen tussendoor maar weer te diep

foto met de andere digi vanaf een andere hoek

einde van de proef, dus bij A afwenden, wat was ik blij! me hele handen deden erg zeer en ik reed dus echt voor geen ene meter. ik had dus ook nix bij de prijs uitreiking verwacht. zelfs de eigenaren zeiden dat ze me wel eens beter hadden zien rijden!

richting de trailer stappen. meisje in de blauwe jas heeft hiervoor hunter verzorgt en is tevens mijn buurmeisje!

een foto niet erg op me charmantst..

groom, paard, ruiter

nog even gras eten, ondertussen ben ik me dus aan het omkleden

zo klaar om de trailer in te gaan

na heel veel pogingen, zoals dus deze...

en deze...

stond ze er eindelijk in!!

we zijn tussendoor naar huis gegaan omdat dit sochtends was en hunter thuis een veulen heeft staan van 2,5 maand oud. savonds zijn we dus terug gegaan voor de parade.
hier nog even voor de parade, zo jammer dat deze wazig is.
vlnr
ik met hunter, anouk (piggi) met olimpic (weet even zijn 'wedstrijd-naam' niet meer) en sandra (sandra_88) met lodewijk (paard van nimber)

een foto van de parade, hunter was er gigantisch heet...koste echt flinke kracht om haar rustig te houden.

er was ook nog een 'schoonheids-prijs'. hunter en ik waren er ook voor genomineerd maar dit is het geworden, erg jammer maar wel een gaaf paard.

een beeld hoe het er dus ongeveer uit zag. links en rechts van de fotos stonden dus nog meer paarden, totaal rond de 350!!

hier stonden we dus al opgesteld.
vlnr
ingrid cornelissen met bouke (2e uit mijn ring) ik met hunter, sandra (sandra_88) met lodewijk.

totaal onverwacht moest ik dus de 1e prijs ophalen!!

hier het opstellen met prijs

hunter was echt heel erg onrustig, zie hier ook aan haar voorbeen. ze wilde dus ook vlak daarna omhoog komen...

eindelijk weer een beetje rustig.
vlnr
meisje wat 3e werd in onze ring, ik met hunter, ingrid cornelissen met bouke (die werd 2e) en sandra janssen met lodewijk. werd 2e uit haar ring in de B met 170 punten.

het ererondje, ik ben dus de zwarte waas die het lintje in dr laars heeft.

terug op de plek, beetje wazige foto en de digi maakt van gezichten altijd erg leuke dingen...

nou dit was het dus weer. het was echt een super geslaagde dag! heb nu al weer zin in volgend jaar!!

doei!!