Toen ik nog geen 400 meter bij zijn huis vandaan was, zag ik een motor op straat liggen/alweer staan (weet ik niet meer zeker). Dat was dezelfde motor als van mijn vriend. Ik zag verder heel veel mensen langs de weg staan, maar ik kon mijn vriend niet vinden. Mijn hart ging als een debiel tekeer, ik stond op springen

Gelukkig zag ik toen mijn vriend met een sigaret in zijn hand (ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik hem zag roken, zelf ben ik niet super blij dat hij rookt maar hij moet het zelf weten natuurlijk). Ik wist niet hoe snel ik naar hem toe moest lopen. Toen ik bij hem kwam zei hij dat hij blij was dat ik er was (zijn mobiel ligt bij zijn ouders in Friesland, dus hij kon niet bellen

Zijn motor zag er niet meer uit. De kappen waren flink beschadigd. Zijn motorpak was kapot, maar het belangrijkste mijn vriend is er vanaf gekomen met 2 flinke schaafwonden (op zijn elleboog en knie) en wat last van zijn schouder (is hij al eerder op gevallen).
De tegenpartij was een snorfietser, die had gelukkig ook alleen een schaafwond.
Mijn vriend zat met zijn motor op een voorrangsweg toen in 1x een snorfietser de weg overstak. De snorfietser had hem niet gezien dus mijn vriend knalde er net achter het been van de bestuurder tegenop. Gelukkig viel het letsel allemaal 100% mee en waren ze beide eens met de schuldvraag (de snorfietser). De snorfietser zei ook duidelijk dat hij niet had opgelet.
Politie en al erbij en de motor van mijn vriend werd getakeld. Gelukkig is alles meegevallen maar mijn hart sloeg toch een aantal keer over toen ik eraan kwam gereden en zijn motor daar zag.
Ik moest mijn verhaal even kwijt. Want de schrik zit er toch nog in, ondanks dat alles erg meegevallen is. Toch nog geluk bij een ongeluk.