Onze poes Rembo wil graag moeder worden en dat laat ze vrij duidelijk horen... Ze wordt weer krols.
Ik heb bij de DA geinformeerd en als een kat 1 nest krijgt per jaar, maakt het niet uit of dat in het voorjaar of najaar is (ivm 'zwakke' herfstkatten).
Aangezien we (vriend en ik) haar willen steriliseren, maar toch een keer een nestje willen zoek ik een kater voor onze Rembo. Voor de eventuele kittens hebben we al een nieuw thuis gevonden, dus we hebben er wel eerst goed over nagedacht

Rembo's moeder is rood en Rembo zelf is een schildpadpoesje. Het leukste zou een rode kater zijn, de kans op rode kittens is dan ook erg groot.
Rembo is maar heel klein (geen herfstkat), dus een al te grote kater lijkt me niet zo'n goed plan.
Het zou het mooiste zijn als je in Groningen woont, zodat we wat kunnen afspreken. Haha het lijkt wel een gearrangeerd huwelijk

Ik doe deze oproep, omdat bijna alle katers in de buurt gecastreerd zijn! Nou is dat natuurlijk alleen maar mooi, behalve als je een functionerende kater zoekt