Iemand hart van nederland gezien schandalig.

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:47

WAT?!?!? Boos! Dat is echt niet normaal meer!! Wie zou zo'n lieve veulentje willen weggooien en en dat ook nog paar uurtjes oud is... Huilen En nee, ik heb het niet gezien... Hoop dat het veulentje goed opgevangt is.. Ach gut

jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:55

Gestoorde mensen, ze zullen er altijd blijven denk ik! En ze zorgen wel dat ze nooit gepakt worden.

johnvt
Berichten: 229
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 20:43

ach, het zou ook nog kunnen dat het veulen in het land is geboren en dat het veulen in de sloot is belandt en dat de niets vermoedende eigenaar het paardje heeft weggehaald zonder te weten dat er dus een veulen is, die dus in de sloot ligt.
Je kent de media toch ALLES OPBLAZEN OM TE SCOREN MET EEN VERHAAL OF NIEUWS

Whoops

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 21:05

Ik vraag me af of ze dat veulen echt gedumpt zouden hebben, ik kan het me bijna niet voorstellen.. Als je een veulen hebt dat je kwijt wil dan verkoop je hem toch, desnoods geef je hem weg.. (na een half jaar natuurlijk) En wat kost zo'n beestje nou, helemaal niks zolang ie bij zijn moeder drinkt. Misschien dat de moeder gestolen is ofzo?

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-04 10:29

Alles is mogelijk maar wel raar dat de eigenaar zich niet bekent heeft gemaakt.

lisa_pluisje
Berichten: 1354
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:04

Ik zal wel naief zijn, maar ik geloof niet dat een veulen in de sloot gedumpt is.
Er zal wel een verklaring voor wezen.
Wat ik wel denk is dat dat diertje misschien het eerste veulen van zijn mama is en de eigenaren hem niet gevonden hebben.
en hart van nederland heeft de neiging een beetje sensatie te willen schopen, dat snapt een kind toch wel dat er een kans bestaat dat ie eruit klimt?
Nee ik kan dit haast niet geloven.
Lisa

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:08

Ik zal ook hier even melden dat het veulen inmiddels is overleden (nog voor het weekend, ik geloof donderdagnacht). Ik heb de man gesproken die het veulen had opgevangen.
Volgens hem is het veulen een uur of vijf oud geweest. De darmpek had er niet af willen komen (geen biest gehad waarschijnlijk) en toen het er eindelijk af was is het veulen aan de diarree geraakt en kreeg het uitdrogingsverschijnselen. Ze hebben vanalles geprobeerd, maar het heeft niet mogen baten, het veulen is door zijn kleine jonge beentjes gezakt en overleden. Deze man dacht dat het misschien één van een tweeling was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:10

Het is Stef vorig jaar ook gebeurd dat haar net geboren shetveulen onder het hek was door gegaan en ze het kwijt waren.
Kan me niet voorstellen dat iemand een veulen dumpt.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 23:12

Ze zijn daar in de buurt iedereen met paarden nagegaan, zeker degene met drachtige merries. Een veulen dat net staat, loopt geen kilometers hoor. Verward

Plus die gedachte dat het er één van een ongeziene tweeling is, klinkt enigzins aannemelijk. Het zóu kunnen.

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 08:34

Waar hebben ze dat aan gemerkt,gezien dat het waarschijnlijk om een tweeling gaat ?En weet iemand al wat van de eigenaar?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 08:38

Dat hebben ze niet gemerkt, dat vermoeden ze. Eigenaar zullen ze niet meer vinden ben ik bang.

jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 10:52

Ik heb het gezien op tv, maar dat het was overleden had ik niet gehoord. Mocht het veulentje echt gedumpt zijn en ze vinden de mensen die het gedaan hebben breng die dan maar naar mij zal ik ze eens wat manieren bijleren!!!