een dvd van de olympische spelen 2004, speelduur 4 uur en 5 min.
samengesteld door lovely en mij uit de volgende clips van tv opgenomen met afgewisseld Nederlands, Duits en Engels commentaar:
GP
1- Jimenez
2- Marlies
3- Imke
4- Sven
5- Ulla
6- Anky
GPS
7- Jimenez
8- Soto
9- Schaudt
10- Sven
11- Brink
12- Schmindt
13- McDonald
14-Beatriz Ferrer
15- Ulla
16- Anky
Kür
17- Jimenez
18- Seidel
19- Imke
20- Soto (gedeeltelijk)
21- Hester
22- Schaudt
23- Schmidt
24- McDonald
25- Beatriz
26- Anky
27- Ulla
de dvd start automatisch met onderstaand menu scherm met muziek, waaruit je de clips kunt selecteren:

een voorbeeld van kwaliteit van de films kan je hier vinden: http://www.xs4all.nl/~meewezen/Movie.wmv
de films zijn gecomprimeerd (waarbij de prioriteit is gegeven aan het vloeiend houden van de films) om alles op 1 dvd te kunnen krijgen. let wel dat je op de monitor van je pc meer onnauwkeurigheden ziet dan op een tv scherm waar je 1 of 2 mtr vanaf zit.
de dvd zit in een cd-doosje met de volgende voorkant:

ik brand op Philips DVD's (imo de beste die er zijn). feitelijk zouden ze in elke DVD-speler moeten draaien (ook al op verschillende getest), maar ik neem geen verantwoordelijkheid als dit niet zo is. het idee achter deze DVD is immers niet het maken van winst. de dvd mag gewoon vrij gekopieerd worden, dus als je er meer wilt, is het misschien verstandig om ze zelf verder te kopieeren, dat scheelt je weer geld.
de dvd kost 14 euro excl. verzendkosten, maar afhalen is evt. ook een mogelijkheid na overleg. De verzendkosten zullen waarschijnlijk rond de 2-3 euro bedragen.
een bestelling kan je niet doen over pb, maar door een e-mail te sturen naar dvd@meewezen.nl met daarin je naam, boktnaam, adres en woonplaats te vermelden.
Na bestelling via mail, krijg je mijn rekening nr door.
Het is een mooie compilatie van de dressuur onderdelen van de olympische spelen en ik denk dat geinteresseerden er veel plezier aan zullen beleven.
[edit heike] opverzoek rekening nr weggehaald.