Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Pff ik hoop dat dat laatste maar niet het geval zal zijn... In Utrecht weten ze nog steeds niet wat het precies is, een allergische reactie of een levende bacterie, of tumoren in zijn lichaam, want de mild was ook wat groter dan normaal en in de longen bevonden zich kleine knobbeltjes. Kortom het is allemaal heel wat en of het nu komt van de inspuitingen, dat weet nog niemand. Het schijnt wel zo te zijn, dat een op de zoveel duizenden paarden er een reactie op kan geven. Maargoed ik hou jullie op de hoogte en het is nog steeds afwachten.....
. Hij eet nu mix en dat is al heel wat, en natuurlijk zijn gras. Heb met de da gesproken en ze denken toch dat het een allergische reactie is op de inspuitingen
. Dinsdag wordt er weer een foto gemaakt van zijn longen en dan zullen wij het hopelijk zeker weten. Of de sarcoide plekken weg zijn, dat weet ik pas in november, want dat duurde 3 maanden, eer je kon zien of het weg zou zijn ja of nee, dus afwachten. Maargoed, het gaat nu een heel stuk beter met hem, en dat is het belangrijkste. Nu moet hij langzaamaan aansterken en nog 100 kg bijkomen
. Als ik meer weet, dan horen jullie het wel.chaai schreef:bij mijn paardje is er 2 maanden geleden een sarcoïde operatief verwijderd, hij zat op de zijkant van zn hoofd. volgens het rapport was hij in zn geheel verwijderd, maar da is nu toch bang dat het terugkomt dus gaan binnenkort naar utrecht, maar wordt niet echt vrolijk van dit verhaal...