miss hier iemand die een bismarck rijdt of heeft gereden?? weet iemand iets over de paarden die bismarck fokt?? ik rij een bismarck en vrieg me af of jullie me daar wat meer over konden vertellen
Ik heb een Bismarck gehad, kon super lopen maar was een echt kreng. Na een tijdje heb ik d'r weggedaan, het klikte niet meer tussen ons.
aliesje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 11:57
[quote="jarrah"]Dit is al je tweede post over hetzelfde onderwerp
ja ik weet t maar ik wil er wat meer over te weten komen over de nakomenlingen van bismarck daarom ik wist niet waar die topic thuishoorde hier of bij rassen.. maar bedankt voor de verdere info...
ella46
Geplaatst: 15-08-04 11:59
Ik heb wel ergens foto's, dus als je wil vergelijken hoor ik het wel
Melanie
Geplaatst: 16-08-04 08:39
een vriendin heeft een bimarck paard, daar rijd ze nu Z2 mee en haar moeder heeft er lichte tour mee gereden
ella46
Geplaatst: 16-08-04 23:33
tadaa
aliesje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 01:03
leuk beestje waarom heb je der weg gedaan...?? lijkt wel op die van mij die van mij is lichter... ik zal eens morgen foto.s maken.. kun je mijn knollie ook zien.. maar ik weet alleen niet hoe je die erop zet.. weet iemand dat??
ella46
Geplaatst: 17-08-04 10:31
tja, ze was niet zo lief als ze er uit ziet... ik heb nu al een paar bismarcks gezien, en ik vind ze qua lopen en bouw best wel op elkaar lijken ... Denkt jouw paard ook dat ie de koning(in) van de stal is?
aliesje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 15:38
ja die van mij denkt zeker dat ze een koningin is... af en toe is het zo.n rotknol tegen alle andere paarden als we voeren dan moet zij als eerste eten hebben krijgt een andere eerder dan is ze helemaal boos en schop ze tegen de stal aan en die oren in de nek...dus soms egt een kreng... maarja ze kan egt goed lopen vooral streken maar haar galop is jammer minder... ahja die andere bismarck die we hebben is helemaal een donder als je zijn stal in gaat om alleen t natte uit te halen krijg hij is voor elkaar om over de kruiwagen te springen....