. Marjolein op Tulandro, mies op sidney, ik op lieve en kimberley op de stalen ros, no name...
Wij hadden vandaag dus afgesproken bij het meertje van de gorzen, maar we waren ietwat te laat en de anderen te vroeg
... dus hebben we ze halverwege al gemeet, raar maar waar we konden ze al, dus niet gemeet, maar gewoon gezellie. Daar zagen we dus marjolein op punky en steffanie op tobi... Wij een paar rondjes door de gorzen heen... Continu overal sirenes om gek van te worden, er was dus fijn een ongeluk gebeurd
, Ouders over de rooie want de lieve kinderen zijn in de gorzen en misschien is er wat gebeurd. Maar gelukkig met ons was er niks aan de hand en met de paarden ook niet....Nou vervolgens zijn we met het 1e groepje naar het oosterpark gegaan, punky en tobi gingen naar huis omdat ze al langer onderweg waren...
Ja hoor rijd je daar heel vrolijk, de weg dus afgezet voor dat ongeluk (gelukkig niet de weg waar we heen moesten) dus we staan daar te wachten voor het stoplicht JA hoor traumaheli
paarden over de zeik, die van mij kon haar vooruit niet meer vinden..... Maar ja gelukkig alles goed afgelopen.... En we gaan binnenkort maar weer snel een buitenrit maken en hopen dat die van mij dan geen auto's aanrijdt. Het scheelde nu namelijk verdomd weinig elke keer. Ik hoop dat mies van Sidney snel de fotos op bokt zet, want dan kunnne jullie tenminste zien over wie ik het allemaal heb 

hahah.