Zelf doe ik mee in de L paarden met Lucky Lady en in de B paarden met Le Cheval, welke bokkers kan ik nog meer aan de start zien verschijnen??
Zoals beloofd in het topic van Wieringerwerf ben ik vandaag te paard even de cross rondgegaan, er zijn tot nu toe 3 nieuwe hindernissen (in aanbouw), ik weet dat zowiezo de waterbak nog verbouwd wordt en verder heb ik geen idee.
Veel hindernissen kon ik nog niet op de foto zetten want zo heel veel is er nog niet aan de cross gebeurd maar toch.
De foto's zijn soms misschien een beetje vervormd, maar ja dat krijg je als je vanaf je paard foto's maakt!

De nieuwe hindernis 2, niet helemaal af, maar ala, het wordt nog een oxertje: (ik zeg erbij, ik had liever de sprong van vorige jaren, maar oke iets nieuws is ook niet verkeerd natuurlijk)
Deze sprong is dan wel niet nieuw, maar ik ben er nog steeds gek op! Ik vind het zo gaaf springen!! Baal er echt van dat ik dit jaar over zo'n banketstaaf oxertje heen moet ipv deze geweldige picknicktafels!!!! Ik zal en ik moet volgend jaar M paarden zijn met Lucky....

Z paarden:
M paarden:
En het banketstaaf sprongetje wat nu al helemaal niks meer voorstelf voor de B en L paarden (voor de L wordt het een oxertje):
De piano (beetje begroeid met onkruid maar vooruit, je kunt er toch nog iets van zien....

Deze hindernissen is nog in aanbouw, ik geloof dat er nog 1 bij moet komen, niet veel speciaals, maar wel fijn aanrijden! (ze komen uiteraard nog ergens anders te staan hoor, ik geloof ergens bij de waterbak):
Deze is al wel af!

Lucky zat in de weg.....