en mocht dus geen parcours meer lopen
dus maar rondje om het terrein gelopen en Gomir ff gevraagd wat de afstanden waren
Oetje was lekker braaf, en daar was ik dan ook erg blij mee, inspringen ging allemaal erg goed. toen de ring in...pfff stond best pittig en ik zag opeens ook dat de laatste hindernis met water was
haha kwam ik lekker laat achter. maar Oetje sprong super! en we waren foutloos. ook de barrage ging foutloos.ff wachten op de prijsuitreiking en toen bleek ik een 1e prijs te hebben gewonnen van de 30 deelnemers
80 Eurie
dus ik was echt super blij en dat voor de eerste x M
omdat ik bij de beste 10 zat mocht ik rond 12 uur het Win or Lose spel rijden in de hoofdring. omdat ik 1e was startte ik daar als laatste!
er waren 8 hindernissen, elke sprong was geld waard, met oplopende hindernissen(qua hoogte en geld
) hindernis 7 schrok ik wel wat van! die stond echt wel op 1.30 als het niet hoger was
gelukkig heb ik met oet 1,45m gesprongen, dus dat hielp me een beetje haha
als je ene fout maakte moest je stoppen en verdiende je niks!
foutloos de finish halen was 115 Euro en 100kilo voer waard
iedereen maakte fouten en mijn instructeur reed als eerste foutloos over de streep en kon meteen zijn geld ophalen. daarvoor was er iemand die na hindernis 5 ofzo stopte en won geld dat tot hindernis was gespronsord(60 Euro ofzo) ik moest als laatste en Oetje sprong super!!
alles liep goed, na hindernis 7 begon iedereen te gillen en te klappen, terwijl ik nog 1 sprong moest, die ging gelukkig goed en iedereen ging geloof ik uit zijn dak daar op de tribune...haha das echt GAAF!
ik kon meteen de 115 euro ophalen en het voer wordt thuis gebracht!
wow beter had het niet kunnen gaan!
ben echt super blij, 195 euro verdiend! mijn broer is stink jaloers en int meteen wat geld voor de kermis!
nou mooi niet!!
ik geloof dat Goldie foto's heeft gemaakt!
Het snoertje zit erin, maar in welke stand moet het knopje
Mijn computer herstart namelijk iedere keer