Ik woon in zeeland en had dat dus nog nooit echt gedaan(wel een 'meertje' wat verbonden is met de zee, maar nooit een 'echt' strand met zand en een zee waarbij je de overkant niet ziet
)Zaterdag hadden ik en debo dus een show in Renesse, ging aardig goed vond ik. Aangezien Rydar bij het ernaartoe gaan zo moeilijk in de trailer was gegaan, gingen we maar terug rijden.. Daarom geen gezever over het bit, mijn cap of een zadel, hij had gewoon zn showhoofdstel aan en aangezien de beslissing daar pas genomen is hadden we voor de rest dus ook niks bij(bv. cap).
Eerst waren we van plan de korste weg te nemen, toen vroeg ik 'waar gaat dat ruiterpad naartoe?' 'Naar de zee, die weg kunnen we ook wel nemen'. ik; "ja dag, straks gaat ie er vandoor' 'nee dat doet ie niet'
Dus me 'over laten halen' en op naar het strand dan maar.. Onderweg kwamen we een bankje tegen dus hup Debora achterop en verder tot de strandovergang(iedereen kijken
). We kwamen nog een bus tegen en marktkraampjes en Ry maar braaf zijn(en dat terwijl hij al 4 maanden niet buiten zn wei was gekomen!!!!!) Eerst werd ik op het strand nog vastgehouden, vond ik zelf toch wel fijner, maar ja, Ry is gewend om gewoon te stappen/draven op het strand dus hij deed niks, toen wilde Mexx niet meer mee wandelen omdat mensen hem gingen roepen/voeren dus moest die weer 'aangelijnd' worden. Zelfs onder vliegers door was niet erg en toen twee paarden ons voorbij kwamen draven stond hij nog keurig stil voor de fotoreportage!!! en na het strand zo door een tunneltje nou ja, kijk zelf maar;
poseren bij de duinen
mexxie met zn showhalster
nog een keer mexx
mexxje in de zee(deze vind ik echt geweldig qua kwaliteit, super scherp)
ik ga niet denkt ry...
nou ja, vooruit dan maar..
mexx aan de voltigesingel geknoopt
lekker diep
en nog poseren(daarachter zie je dus die paarden)maargoed, het resultaat; ik heb nog steeds spierpijn van het rijden(ben niet gewend om 2 uur zonder zadel te rijden
) en debo spierpijn van het lopen (ik steeds; 'moet jij nou?' 'nee hoor, het gaat wel
') en debo is verbrand(ik lekker niet
) 

maarja t was wel leuk! Blij dat je je eerste strandrit op je eigen nieuwe paardje heb mogen maken
.
maarre zitten je bandages wl goed?? volgens mij moeten ze iets hoger zitten