Het gaat dus om Lageveld... Haha; de jury mocht er dan niet uitkomen, maar hij heet dus Tebygrwydd! Zoon van Kompas Mariska en Boreas Ubbo; in een woord geweldig!
Dit geweldige veulen is overigens van Bertus en Mirjam, Lageveld en Westernfreak hier op Bokt.
Het showen in de ring staat er niet op... Moest m'n cam nog helemaal onderuit de tas halen, batterijen erin, aanzetten enz. Maar ik kan je garanderen; Teb behaalde een zeer verdiende 1A premie!!
Een leuke, lange dag, veel foto's... In het begin nog lekker enthousiast en willen showen voor iedereen; zie deze prachtige foto!

Hé wat een nieuwschierig veulentje ben jij!

De bezigheden langs de trailer

Staan hinniken naar de rest

Grazen mij mama; ben ik stoer of niet?

Ook een hapje mee?!

Wat is dat? Man tegen boom?!

Mirjam, Marina en Teb in de trailer

En weer strak in het pak

Nog even de zenuwen kwijt voor we weer de ring in moeten

Naast mama staan wachten; ik val bijna in slaap

Gras eten om wakker te blijven hè!

En weer in die ring

Ziet er leuk uit toch?!

Bertus weet hier nog wat kracht uit Teb te halen

Wat zou ik nu graag slapen; maar we houden nog even vol!

Pfff... wat een boel rondjes zeg; ik ben nog maar klein hoor!

We zijn er bijna, we zijn er bijna!

Heel goed gecontroleerd zaten die twee los voor de trailer!

En zelfs Dax was moe aan het eind van de dag!

Het veulenkampioenschap ging net niet naar Teb, maar hij heeft het geweldig gedaan! Zo veel nieuwe invloeden voor zo'n jonkie; klasse Teb

En we zijn best wel vriendjes geworden hè?! Na drie keer rodeo had je al door dat het ook best lekker kon zijn zoor je manen gekroeld te worden

Nou ja; gewoon een geweldig veulen, een leuke dag, en in Rijssen laat ie iedereen een poepie ruiken denk ik (letterlijk of figuurlijk zien we dan wel!)