Ik ging samen met Berith, stalgenootje, in de nieuwe trailer die we vanmorgen opgehaald hebben (prachtig ding) en haar paard Sietske.
Ik ben nogal een stresskipje en ik had me eerst best wel druk gemaakt met allerlei doemscenario's (wat als Patty zich niet op laat zadelen in het bos, wat als ze uit de trailer spurt en dan wegrent), maar dit alles was niet nodig, Pat gedroeg zich zowel op de trailer als in het bos voortreffelijk.
Eigenlijk had ik ook niet anders hoeven verwachten, ze heeft me nog geen moment teleurgesteld.

Sietske: Kijk eens wat mijn baas voor mij gekocht heeft?

Patty en Sietske stonden er net zo bij als op de poetsplaats op stal.

Uitpuffen na de rit.
Berith en Sietske, helaas ben ik nog niet zo goed in foto's nemen vanaf een paard, waardoor het een beetje bewogen is.
En als Pat dan ook nog met haar hoofd gaat zwaaien wordt het er helemaal niet beter op.

Beetje confronterende foto van onze (goed gevulde, laten we het daar op houden) achterwerken.

Best spannend hier.

Altijd verdacht, schaduwen op zandvlakten, dat is een teken dat er wellicht "Patty etende kabouters" aanwezig zijn (halve bomen en hekjes zijn ook zaken waar je beter met een boogje omheen kan).

En de kust was weer veilig.

hahaa 
Volgens mij heb je echt een geweldig paard aan Patty!
!!