Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik een tijdje geleden Jeddah, mijn NRPS merrie, verkocht omdat ik simpleweg te weinig tijd voor haar had (maakte) en verder met de Paints wilde.
Voor Jeddah heb ik echt een super thuis gevonden waar ze heerlijk verwend werdt.
Helaas bleek toch dat ze wat raar in de omgang werdt, ze schrok heel veel tijdens buitenritten, dat terwijl ze altijd nergens om gaf. Ze heeft zich los getrokken, zelfs een touw gebroken en was gewoon duidelijk niet de Jeddah die ik verkocht had.
Haar nieuwe eigenaaresse heeft er echt alles aan gedaan het haar naar haar zin te maken, ik ben zelf een paar keer geweest, met de fiets mee gegaan op buitenrit en dan was ze weer heel normaal. Zelf heb ik een paar keer op haar alleen buiten gereden, ook dan was er niks aan de hand.
Vandaag belde haar nieuwe baas, in tranen, want ze is verder stapel gek op Jed, dat ze het echt niet meer aankon. We hebben vanmiddag samen besloten dat Jeddah gewoon weer lekker thuis komt!!! Ik ben er HEEEEL gelukkig om, want ik miste haar veel meer dan ik ooit gedacht had!
Ze komt nu eind deze week thuis om in elk geval nooit meer verkocht te worden, dan moet ik maar meer tijd voor haar vrijmaken en mezelf niet schuldig voelen als ze een weekje wat minder gereden wordt....
Dusssss, ik ben HAPPY! Dat wou ik eigenlijk gewoon even melden
!

.
. Ik verkocht haar in eerste instantie omdat ik dacht dat dat voor