De voorbereidingen begonnen gisteravond laat, door Amanda's staart nog te wassen, equishine leegspuiten, en beetje fatsoeneren, ook werd de open staldeur gebarricadeerd zodat ze een beetje proper zou blijven. Heeft redelijk goed geholpen

Vanochtend om 5 uur ratelde de wekker al en kwamen mijn vader, ik en Marije (Jilleroo) kreunend en steunend uit bed. Ontbeten, laatste spul gereed gemaakt, en pony op de kar gezet. Die had daar in eerste instantie niet zo gek veel zin in, maar met behulp van wat brokjes en een longeerlijn stond ze er relatief vlot op. Rond 6 uur waren wij dan ook op weg, en na een kleine anderhalf uur te Vrouwenpolder. Tot verassing van mijn vader absoluut nog niet als een van de eersten, maar we hadden wel een lekker plekkie.
Toen begon het grote wachten... Het wachten tot wij aan de beurt waren, en tot mijn supporters ook kwamen opdagen

Even later kwamen Esther (Buitenzorg), plus schattige Robin en haar man incl. "pleeg"dochter Noortje (Berdientje) ook even succes wensen en praten. Was allemaal erg gezellig, en leuk om ze weer eens te zien

Uiteindelijk was mijn rubriek 8 aan de beurt. Voorbrengen ging lekker, ondanks mijn gezenuw dat het totaal niet netjes stond, was dat volgens iedereen niet zo

Maar de spanning werd mij te groot, dus na een flinke ontlading even pony gezadeld en even alleen een eindje gaan rijden. Heerlijk om zo even tot rust te komen, had het ook wel even nodig

Uiteindelijk was de dag dan toch gedaan, en pony geladen wat iets minder vlot verliep maar goed, we zijn weer heel thuisgekomen, zit een ellenlang verslag te tikken, en wacht in spanning af op de foto's die nog zullen komen