Ik sta nu in Zoetermeer op Manege Zilverster. Mijn paard heeft, als het benauwd is, last van bronchitus. Mijn paard heeft ook een blessure aan der achterbeen alleen der achterhand moet sterker gemaakt worden.
Ik heb nou 2 optie's.
Naar de Groene Meer gaan in Stompwijk, is ongeveer 5 minuutjes op de citta rijden, ze staat in een buitenbox, niet egr bijzonder verder, krijgt 2 keer per dag krachtvoer en 2 keer per dag hooi, word volgensmij 1 keer in de week gemest en elke dag vers stro erbij, kunnen elke dag het land op van 9.00-17.00 uur. Verder hebben ze 2 buitenbakken en 1 binnenbak en een paar paddockjes.
OF... Stal Wooning is in Berkel en Rodenrijs, is ongeveer 25 min. op de citta rijden, ze staat in een net schuurtje waar genoeg frisse lucht binnenkomt en dan mag ze gelijk bij de deur staan en kan eventueel op zaagsel. Ze krijgt 3x per dag bix en haver als je wil, en ze krijgen ook kuilgras/hooi. Er word, maandag t/m vrijdag, mest uit de stal gehaald en weer aangevuld. In het weekend mag je de stal zelf doen. Ze hebben daar een kleine binnenbak waar je in kan rijden, ze hebben een grote buitenbak van 20x60m en ze hebben een bak met hindernissen.
Verder hebben ze stukjes land en een aantal paddockjes. Je kan je paard daar van maandag t/m vrijdag in de wei/paddock/stapmolen laten zetten.
Groene meer kost: 300 euro per maand
Stal wooning kost: 350 euro per maand en als je wil dat je paard er elke dag wordt uitgehaald dan kost het 370 euro.
Wat zouden jullie doen?
Alvast bedankt voor de reactie's
Groetjes Ilona

Ga jij niet vaak naar het park oid?