Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) begin ik een beetje te twijfelen. Mijn orlando merrie is echt super maar misschien iets te gelijkend op hem. Ze is erg vooruit en is vrij snel nerveus. ze kan echt niets in de mond verdragen, wat als nadeel heeft dat ze een orlando nek heeft en dus vaak achter de teugel kruipt.Maar ze heeft ook het nadeel dat ze heel erg agressief is naar mensen toe ..(wat trouwens wel vreemd is aangezien bloedpaardjes vaak braaf zijn in de omgang)(dat zit daar in de stam, zowel grootmoeder als zijzelf waren heel moeilijke paarden in de omgang naar mensen toe , haar moeder en haar zus zijn extreem dominant naar paarden) Nu ben ik bang dat als ik met indoctro fok, dat ik een erg extreem veulen ga krijgen met ontzettend veel bloed en misschien ook niet mee te handelen of te berijden. Ik ben wel gewoon van bloedpaardjes te rijden en kan wel met ze omgaan, maar ik wil echt geen paard die mijn kop wilt afbijten telkens ik in de stal kom...