maar mijn wp gaan nu echt te snel
vanmiddag/avond had ik wedstrijd in Heerhugowaard. eindelijk een parcours op hoogte
parcoursbouwer uit ene andere provincie he!
het M stond dus pittig en met wat borden en geen grondlijnen geen pretje voor mijn pony
maar hij sprong best. hij keek wel vreselijk naar die enge borden. en bij 4(oxer met 2 borden) gaf ik ff wat meer druk omdat hij terug kwam, dus we kwamen groot, maar het was een nogal brede oxer dus toby maakte nog een pas en sprong ongeveer midden in de oxer
inschattingsfout van mij
verder sprong die alles foutloos!! toch weer 1 wp in het M paarden met mijn pony
en er waren er maar 2 foutloos dus zo slecht had ik het niet gedaan! 1 parcours omdat ik maar 1 coupons had
met oet sprong ik L. 1 parcours, want mijn wp gaan veeeeeeels te snel
ik was foutloos en in de barrage 1 balk, maar er werd blijkbaar slecht gesprongen want ik won de 1e prijs
ik zit nu op 22 punten(in 8 wedstrijden
) en ik moet nog 2x hier rijden wil ik meedingen voor de zomercompetitie(Gomir kan je er geen 3 van maken?
*puppieogen* )en ik moet overmorgen naar Hoofddorp en ik heb de kring, dus dat zouden er 6 kunnen zijn en daarmee mag ik me nog wel opgeven voor de regio, maa rik wil eigenlijk voor de regio nog een wedstrijdje rijden voor het ritme...moet dat maar HC M
maar ik ben dus were dik tevreden!
)
(zou je dat in Anna Paulowna al niet doen