. Het paard staat op een stal waar ik een verzorgpaard heb. Het baasje van het paard, Jessie had geen tijd en geen geld meer voor haar. Waardoor ze stond weg te kwijnen. Ze heeft chronische bronchitis en had ook nog een ontstoken hoef, een wrak dus
. Ze werd ook al heel lang niet meer geborsteld en het is hoog tijd voor de DA en HS! We (my dominique en ik) zijn gisteravond gaan praten met Jessies baasje en ik heb aangeboden om de DA en HS te betalen, maar dat Jessie dan wel van mij is. We hopen natuurlijk allemaal dat ze opknapt, maar ik zie het somber in, de zomer redt ze misschien nog wel, maar de winter?? Ze mag nl. niet meer op stal staan ivm haar bronchitis. Ze is ook al een jaar of 15, dus bij het invallen van de winter staat mij dan een moeilijke beslissing.........
Ps Mensen die weten hoe het baasje van Jessie heet, svp niet de naam noemen, ik vind dat dat niet nodig is!!

.
! Maar 15 is niet echt oud voor een (gezond) paard, ik hoop voor je dat ze wat op kan knappen en jullie nog een hele tijd plezier met elkaar kunnen hebben
:P
dan zal ze wel slecht in haar conditie zitten....arm beest. Ik hoop dat het nog wat wordt