Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
GertJan schreef:Is daar al een definitieve selectie van?
Inmiddels is het aantal geselecteerde paarden teruggebracht naar zes vijfjarigen en zes zesjarigen. De geselecteerde vijfjarigen zijn: Special D (v.Métall), Scandic (v.Solos Carex), Stradivarius (v.Krack C), Spargo (v.Krack C), Garshof’s Sajouti (v.Clavecimbel) en Sam (v.Ferro). De geselecteerde zesjarigen zijn: Rambo (v.Gribaldi), Randy-Star (v.Lancet), Decor Just Royal Dancer (v.Jazz), Magic Rodrigo (v.Indorado), Rhodium (v.Ferro) en Rousseau (v.Ferro).
Pipo schreef:Ik denk dat de Kwpners het zwaar gaan krijgen daar in VerdenScandic en Rodrigo geef ik een goede kans
Die duitsers blijven toch echte kunstenaars op hun paard. Rodrigo zou idd wel eens knappe verrichtingen kunnen doen.
) zijn aanleuning beter is, en hij is net iets minder hengst. Jaaa, dan sluit ik hem toch ook niet uit hoor.
GertJan"]
[quote="Jan_VT schreef:Ik denk het nog niet. Hoeveel zullen er uiteindelijk per jaargang mogen gaan?
Citaat:Wat wel een nadeel is voor die Dancer dat er niet zo'n ervaren iemand op zit en het rijtechnische gebeuren vinden ze wel erg belangrijk geloof ik ......