Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sonja schreef:Vind ik zottigheid. Een bijrijdster helpt mij, dus daar ben ik dankbaar voor. Ik zou d'r geen cent voor willen hebben. Sterker: een bijrijder krijgt van mij regelmatig een attentie, mag mee op paardenvakantie op onze kosten etc. Terecht, want iemand die je voor 100% kunt vertrouwen als je zelf eens niet kunt of wilt, is z'n gewicht in goud waard!

). Ik krijg les en ga er binnenkort ook wedstrijden mee starten.
Ik betaal er niks voor, ik lever een dienst aan de eigenaar (ik geef zijn paard beweging) en hij voor mij (ik kan paardrijden
) Ik vind het wel goed geregeld. Als er iets gekocht moet worden ofzo,voor het rijden dan doe ik dat want hij rijdt er niet mee.. Ik vind het wel eerlijk verdeeld zo
Annetje schreef:Ik zou best willen betalen voor mijn verzorgpaardjes, maar dan moeten wel de hoeven en het tuig in orde zijn! Ook vind ik dat je dan, doordat je meebetaald wat meer vrijheid moet krijgen. Dat je bijvoorbeeld niet van te voren steeds moet melden dat je naar de paarden toe gaat of dat je ook de bossen in mag gaan.
Als ik niet genoeg ervaring heb en het is niet verantwoord mag ik op een manege ook niet zomaar naar buiten en daar betaal je meestal toch nog wel even wat meer voor dat voor een bijrijdpaard (hoewel er zat maneges zijn die mensen zomaar naar buiten laten gaan, maar een goede doet dat dus niet)