Als eerste ging erik er even op. Ze hoefde nu ook niet meer gelongeerd te worden. Gewoon opstappen en wegrijden. Gisteren had erik al even met haar in de buitenbak gereden maar vandaag zijn we toch maar binnen gebleven.
Ze loopt al weer stukke beter als de vorige keer. Ze geeft nu veel meer na en is fijn in de aanleuning. Beter door de rug en daardoor ook soepeler in haar bewegingen.

Als eerste wat foto´s

En toen was het dan eindelijk zo ver!! Ik mocht erop!
Wel heel erg raar gevoel. Zelf gefokt je kent haar als veulentje al zoveel mee meegemaakt maar dan toch mag je er dan op! Bij de andere veulens hebben we dat natuurlijk ook wel gehad maar met unique is toch wel extra speciaal.
Erik hield haar in het begin nog wel eventjes vast.

Maar zoals je kunt zien boeide het haar niet zoveel en mochten de zijwieltjes eraf

En daar ging ik glunderend en stralend door de rijbak heen! Zo trots als een pauw!!
Met een goed gevoel ben ik afgestapt. Het is me allemaal erg meegevallen. Ze was erg braaf en rustig reageerde goed op de hulpen en was bijzonder fijn in de hand. Ik heb erg fijne aanwijzingen van erik gekregen waardoor ik haar nog beter kon rijden. Het is nu de bedoeling dat ik haar 1 a 2 x per week ga rijden als dat goed gaat komt ze over een maandje naar huis.

Na het rijden is Unique gescand door de dierenarts en ....
Ze is DRACHTIG!!!!
Het was dus een dubbel leuke dag voor mij vandaag.
Om dat te vieren ben ik meteen met een vriendin gaan shoppen. Heb een nieuwe cap, rijbroek en een heel mooi groen setje gekocht. Een sjabrakje van eskadron met bandages.
Deze hebben we meteen even op tinkerbell gelegd.
Annelies heeft tinkerbell even voor mij gereden vandaag.
Zie hier Tinkerbell met nique setje en annelies met mijn nieuwe cap

En sorry maar ik kan het niet laten om nog even de foto´s van tango hier neer te zetten. Want Unique is dus drachtig van deze TOPPER!!!